ספר ביום: "לגרום להם לרדוף אחריך" מדריך לשיווק עצמי למעצבים מאת שגיא שרייבר

ביום ראשון הקרוב (10 בספטמבר 2017) הולך להתקיים כנס UX Salon Squares. כנס בנושא עיצוב מוצרים דיגיטליים (UI/UX).

בכנס הזה אני הולך לעשות משהו שעוד לא נעשה בתחום העיצוב בארץ.
אני לא הולך להגיע לכנס ולשמוע הרצאות.
אני גם לא הולך לדבר עם אנשים (יותר מדי).

לכנס הזה אני הולך להגיע, ולכתוב שם ספר (דיגיטלי).

אה, כן, אני כותב אותו ביום.

אה, כן, ויש לכם קישור לספר כדי לראות אותו נכתב ולהגיב עליו בלייב.

מה? ספר ביום? לייב? מה זה אומר??

כן. ספר ביום, בלייב, בגוגל דוקס.

as a matter of fact, הנה הקישור למסמך: http://www.pixelperfect.co.il/book-in-a-day

את פיקסל פרפקט הקמתי ב2010 כדי להרים את המודעות לעיצוב טוב בארץ ולעזור למעצבים בארץ להתקדם ולהצליח.

אני תמיד מנסה להביא ערך לקהילה שלי, וללמד מהנסיון שלי.

לאורך השנים ניסיתי ללמד מעצבים איך לעצב טוב יותר, לעבוד טוב יותר, לתמחר טוב יותר, לכתוב חוזים שיגנו עליהם מול לקוחות.

הכשרון החסר למעצבים בארץ

לי היו מנטורים לאורך כל הדרך. לחלקם שילמתי עבור שיעורים פרטיים. את חלקם פשוט היה לי המזל להכיר. חלקם גם וגם.

הם נתנו לי טיפים על איך להתקדם בתעשיה. על איך לדרוש יותר עבור השירותים שלי ואיך להרים את הרמה שלי לדרוש בהתאם. חלקם אפילו העבירו לי לקוחות שהם הכינו אותם מראש למחיר שאני לא דמיינתי שאני יכול לגבות, ואמרו לי לא להעיז לדרוש פחות.

מהשיחות שלי בשש שנים האחרונות עם מעצבים בתעשיה, מהנסיון לגייס מעצבים לסימילרווב שעבדתי שם כמנהל צוות העיצוב, ומסקר המשכורות שעשיתי לפני שנה, הבנתי שיש לנו בעיה… שיווק ומיצוב עצמי כמעצבים.

אז למה לא עשית משהו בנידון שגיא?

הרבה זמן חיכיתי לעשות משהו בנידון. חיכיתי להזדמנות הנכונה.

לפני חצי שנה חברי ליאור פרנקל המוכשר יצא בהצהרה: אני הולך לכתוב ספר ביום. הוא אשכרה עשה את זה. הוא נתן לי כל כך הרבה השראה מהמהלך הזה. גם אני ממש רציתי לכתוב משהו שהוא יותר מרק מאמר, משהו בגרסה ארוכה יותר עם ערך גבוה לקהילה. אמרתי לעצמי שאם אי פעם אעשה את זה גם, אעשה את זה על הנושא של שיווק שלנו כמעצבים.

עכשיו, עם הכנס של UX Salon Squares קפצתי על ההזדמנות.

הספר: "לגרום להם לרדוף אחריך"

ביום ראשון, אני הולך לשבת בכנס, ולכתוב ספר דיגיטלי שלו אני קורא "לגרום להם לרדוף אחריך", ספר שבו אשתף מהנסיון שלי איך למצב את עצמכם כאנשי מקצוע ולהתבלט מעל הרעש, איך לחייב יותר עבור השירותים שלכם, ואיך להצליח כמעצבים בתעשייה רוויה.

אני עשיתי את זה בכמה דרכים בכמה תעשיות, ולמדתי לא מעט לקחים על הדרך. אני גם הולך לשלב קצת מתדולוגיה ממכירות וגם מהגישה האישית שלי להתקדמות מקצועית.

איפה יהיה אפשר להשיג את הספר? תהיה גם גרסה מודפסת/אודיו?

הספר בפורמט דיגיטלי יישלח במייל לכל באי הכנס, כמתנה.

שבוע לאחר מכן הוא יעלה ויוצע למכירה פה בפיקסל.

לאחר מכן אוציא אותו גם בגרסת אודיו. אני לא חושב שאוציא אותו בגרסת פרינט, זה יהיה יותר מדי יקר ואין לי כח להתעסק עם דואר ישראל ?

האם תעדכן אותנו מיום כתיבת הספר?

כמובן, יהיה אפשר לצפות בעדכונים חיים בלייב (ותמונות) בקבוצת המעצבים שלנו בפייסבוק, מהדף של פיקסל פרפקט בפייסבוק (מדי פעם), מהדף של UX Salon בפייסבוק (מדי פעם) ומה-אינסטגרם שלי.

אם אתם בכנס ביום ראשון

מוזמנים לעבור, ולא להגיד שלום, כי זה יפריע לי לכתוב לכם את הספר ?

וואי, זה נשמע כמו ספר שיהיה לי ממש רלונטי, איך אפשר להציע נושאים לספר שלך כבר עכשיו?

פה. זה ממה יעזור לי לכתוב את הספר הזה. תודה!

שיהיה אחלה סופש לכולם!

שלכם,
שגיא שרייבר

נ.ב. ה-stunt הזה הוא אגב אחלה טריק לאינטרוברטים כמוני להגיע לכנס ולא להצטרך לדבר שם עם אף אחד. סתם. לא סתם. אוקי, ביי.

 

 

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;