מנכ"ל ומייסד אפל - סטיב ג'ובס- נפטר היום בגיל 56

לאחר מאבק ארוך של 7 שנים במחלת הסרטן- סטיב ג'ובס, מנכ"ל ומייסד אפל, נפטר.
ג'ובס היווה עבורנו המעצבים דמות אשר השרתה על כולנו אור של השראה, חדשנות, ושאיפה לפריצות דרך.
המייסד של החברה אשר הביאה לנו את המק, האייפוד, האייפון והאייפד אשר שינו את הרגלי העולם בחווית משתמש ויצרו קו חדש של תקשורת בין אדם למסך.
ג'ובס, למי שלא יודע, היה גם המייסד של חברת פיקסר אשר בהמשך הביאה לנו את צעצוע של סיפור, שרק (Shrek) וכל שאר הסרטים המדהימים שעד היום משאירים אותנו פעורי פה לאור היצירתיות שלהם.

באתר אפל עלתה הודעה אשר מציינת שמי שרוצה לכתוב מייל עם תנחומיו על מותו של ג'ובס מוזמן לכתוב לכתובת – [email protected].

למי שעוד לא ראה- מוזמן להיכנס ולראות את הנאום המרגש ומעורר ההשראה ששיתפנו כאן בעבר. באותו נאום סטיב אומר – "When I was 17 I read a quote. something like: ' If you live each day as if it was your last- someday you will most certainly be right'… since day everyday when I look in the mirror I ask myself- If today were the last day of my life would I want to do what I am about to do today.-"

נראה כמו שג'ובס אכן עשה מה שהוא אהב ואהב את כל מה שהוא עשה – הוביל פריצות דרך אחת אחרי השניה בחווית המשתמש כפי שאנו מכירים אותה ובטכנולוגיה העולמית – והרים משפחה שאהב.
ג'ובס הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

ונסיים בסרטון שמצאנו ביוטיוב שלוקח את הנאום של ג'ובס לבוגרי סטנפורד והופך את המשפטים העיקריים בו למעין שיר. טיפה דבילי אבל כמו שסטיב ג'ובס אמר – "Stay hungry, stay foolish!"

יהי זכרו ברוך.

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;