החבר'ה הנחמדים ב־אאא החליטו להציע לכבוד סוף שנת המס 2013 מבצע שמנגיש את הפונטים שלהם לכולם. גם מי שרוצה משקל אחד. המבצע עד ה-31.12.13, אז כדאי למהר!

סוף שנת המס מתקרבת וכל הרו"חים ממליצים להגדיל את ההוצאות עכשיו, לפני שהשנה תסתיים. אם אתם בעלי חברה או עסק, מומלץ לרכוש מוצרים או שירותים לפני סוף שנת המס כדי לשלם פחות מיסים. פשוט מאד. מבין כל הדברים שאפשר להתפנק בהם, במקום לשלם את אותו הכסף לרשות המיסים, יש דבר אחד שהכי כדאי לקנות דווקא עכשיו ולחסוך מאות שקלים – פונטים.

כמה עולה התענוג?

מחיר אחיד של 100 שקל למשקל (במקום 245). יש להם 86 משקלים ו 23 פונטים נהדרים שמשתתפים במבצע. חוץ מאלמוני דו־לשוני שנחשב כשני משקלים (אנגלית ועברית).

מי יכול להשתתף במבצע הזה?

המבצע פתוח לכולם – סטודנטים, מעצבים, מתכנתים, משרדי פרסום, וכו'. המבצע כולל גם את רישיונות הוובפונט (web) וגם את רישיונות הדסקטופ (otf). כמובן שכל רישיון נרכש בנפרד.

8 פונטים חדשים

מומלץ להזדרז כי המבצע מסתיים בעוד כמה ימים – בערב הסילבסטר (31.12.2013).

קצת על הקבוצה:

אאא היא קבוצה של מעצבי פונטים עצמאיים המפיצים את אהבת האותיות והשפה העברית. בשנים האחרונות, מעבר לזה שהם מעצבים פונטים עבריים, הם פעילים בתחומים רבים כמו הקמת תערוכות ואירועי עיצוב, תחרויות ועוד. בחנוכה האחרון הם הוסיפו לקטלוג הפונטים שלהם 8 פונטים חדשים ונהדרים.

לינק לאתר של אאא: www.alefalefalef.co.il

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;