המאייר מיקי מוטס יזם תערוכה בינלאומית (The Rabtus Exchange Program) ייחודית סביב דמות ארנב קקטוס מצוירת, כשכל הרווחים ייתרמו לעמותת "גרגורים." להלן הפרטים.

31 באוקטובר, 2013 תל אביב. ארבעים מאיירים מוכשרים מיותר מ-15 מדינות נתנו את הפרשנות המאוירת בסגנון האישי שלהם לרבטוס, אחת מהדמויות המאויירות העיקריות של מיקי מוטס. בתמורה, אייר מיקי בסגנונו שלו, דמות אחת של כל משתתף בפרויקט, כך שבסך הכל מדובר ב-80 יצירות (40 זוגות).

רבטוס הוא ארנב קקטוס ירוק, אשר לרוב מופיע לצדו של יצור ירוק נוסף בשם קאמבר (מלפפון ידידותי). במשך שנים רבות הופיעו השניים ברחבי העולם, ביחד ולחוד, כמדבקות על שלטים, תמרורים, קירות, וכל מה שאפשר להדביק עליו. לשניים גם יש משחק אייפון בשם Stop The Vom, וחיים פעילים מאוד, בעיקר ברשת.

רבטוס וקאמבר
רבטוס וקאמבר

"את אב הטיפוס של רבטוס יצרתי כשהייתי בן 6. קאמבר הצטרף מעט מאוחר יותר. כך שבאופן טבעי, גדלנו ביחד. הרעיון של The Rabtus Exchange Program הגיע אחרי שביקרתי בתערוכות איור רבות בעולם, רציתי שרבטוס יראה את העולם ושהעולם יכיר את רבטוס. התערוכה היא הגשמת חלום עבורי, אבל היא בעיקר חגיגה בינלאומית של שיתוף פעולה, מאיירים, סגנונות מגוונים והרבה הומור".

The Rabtus Exchange Program
The Rabtus Exchange Program

בנוסף לעבודות שיוצגו בתערוכה, יהיו גם הרבה פינות רבטוס וקאמבר, כמו למשל תמונות של השניים מרחבי העולם, עמדה בה יוכלו המבקרים להצטלם עם רבטוס וקאמבר, פינת ליטוף לקקטוסים, חמוצי "קאמבר" וקיר ענק עם ציורי רבטוס, קאמבר ועוד, שיזמין את המבקרים לצבוע ולקשקש. יוקרן סרט דוקומנטרי המספר את סיפורם של השניים, ועוד הרבה הפתעות.התערוכה תתקיים בחלל תעשייתי במרכז תל אביב, שיהפוך למשך שבוע למקדש קקטוסים, מלפפונים ושאר דמויות וירקות.

כל עבודות האיור יוצעו למכירה במחירים אחידים נמוכים, כאשר כל הרווחים מאותן מכירות יתרמו לעמותת "גרגורים", למען חתולים.

הרווחים מהתערוכה - לעמותת "גרגורים"
הרווחים מהתערוכה – לעמותת "גרגורים"

האמנים המשתתפים:

Miki Mottes (Israel), Giulia Sagramola (Italy), Nathan Jurevicius (Australia / Canada), Stuart Witter (UK), Rosey Cheekes (Canada), Guturo (Colombia), Sasa Elebea (Israel), Andrea Kang (USA), Allan Sanders (UK), Javier Lopez (Spain), Bengi Gencer (Turkey), Hanako (Japan), Eliran Cohen (Israel), Ahmed Sabrouti (Egypt), SSEBONG (South Korea), Reut Malovani (Israel), Osian Efnisien (UK), Inbar Shabtai (Israel), Veronica Grech (Spain), Souletude (Israel), Akinori Oishi (Japan), Oren Fait (Israel), Meni Tzima (Greece), "Dew Drops" Tal Dvash & Tom Bigelajzen (Israel), Nick Nazzaro (USA), Yonny Zafrani (Israel), Tom Hanni (Switzerland), Al Murphy (USA),Matias Vigliano (Argentina), Ido Yehimovitz (Israel), Emory Allen (USA), Olla Boku (Taiwan), Gal Mamalya (Israel), Stefan Bucher (USA), Tamar Moshkovitz (Israel), Anil Tortop (Australia), Elite Avni Sharon (Israel), Catherine Oshiro (USA), Hagar Ben Yishay (Israel).

The Rabtus Exchange Program 2013

החשמל 33, תל אביב
כניסה חופשית
פתיחה: חמישי, 31 באוקטובר, 20:00.
שישי-שבת, 1-2 בנובמבר מ-10:00 עד 18:00.
ראשון-רביעי, 3-6 בנובמבר מ-18:00 עד 21:00.

פרטים נוספים בדף הארוע בפייסבוק
בדף של מיקי מוטס בפייסבוק
וידאו פרומו של התערוכה
סרט תיעודי על הדמויות
Stop The Vom המשחק לאייפון
המייל של מיקי מוטס

[wp_bannerize  group="new-media-new" limit="1"  random="1" ]

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;