הכירו את המתמודדים בזירת העיצוב: ראש בראש של לגו בכנס דיג'יטל פליי הקרב ובא
מה קורה אם לוקחים מעצבים גרפיים מעולים, מצוותים אותם לקבוצה עם אנשים שמעולם לא עבדו איתם ונותנים להם 6 שעות לייצר אתר ואפליקציה מנצחים? לא יודעים, אבל יהיה מעניין לראות!

בכנס דיג'יטל פליי הקרוב יהיה שמח. 3 קבוצות של מעצבים – מהטובים בארץ – ינהלו קרב ראש בראש.

בתחילת היום הקבוצות יקבלו משימה שתבחר על ידי הקהל בהצבעה סלולרית בזמן אמת (כן, כן, אתם תחליטו את משימת ההתאבדות שלהם – ואין להם שום סיכוי להתארגן מראש על קונספטים בבית).
המשימה תכלול מיתוג אפיון ועיצוב של אתר ואפליקציה פיקטיביים.

במשך כל היום הקבוצות יעבדו בחללים פתוחים ויקרינו את העבודה שלהם בזמן אמת לכל מי שירצה לראות. לאחר יום שלם של עבודה מטורפת כל קבוצה תציג את העבודה שלה.

מלבד קרב רווי דם, הקנטות בלתי פוסקות וקבוצת מעודדות היפסטריות של כל קבוצה, תוכלו גם לקבל הצצה נדירה לשיתוף פעולה, למתודות העבודה ולתהליכי חשיבה של האנשים המובילים בתעשייה ולראות כיצד בתום 6 שעות הם מצליחים (בתקווה) להפיק מהתהליך הזה אב טיפוס אמיתי- חי ובועט.

הרעיון הגיע ממוחו הקודר והאפל של המנכ"ל המשותף בנטקראפט, ליאור יאיר: "זה בא כי אישית אישית רציתי להתחרות בזה. אז יצרתי את זה. ועכשיו אני במצב שלא מאפשר לי להתחרות…"

התחרות, שקיבלה את השם "זירת העיצוב", תתקיים בכנס Digital Play ב- 31 ביולי במלון הילטון תל אביב.

המתמודדים האמיצים

קבוצת NiTeam: אייל שחר, יועץ ומעצב חווית משתמש, יונתן בן כנען, שותף במתנס אינטראקטיב וענבר עדות, מעצבת חווית משתמש.

"הצוות שלנו ינצח ללא ספק, כיוון שלורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק – וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי לורם איפסום דולור סיט אמט" (אייל שחר)

קבוצת מעצבים בשקל: תמר נבו, ראש צוות אפיון חווית משתמש בנטקראפט, סער גיל, מומחה חווית משתמש וחבר הנהלה באגודת המעצבים הגרפיים ואלעד ויצמן, מעצב.

"אומרים עלינו שאנחנו המעצבים הטובים ביקום, אומרים שאנחנו לא יודעים לנצח בכבוד, אומרים שזה קצת לא פייר שאשכרה שמו את שלושתינו באותה קבוצה – שזה מוציא את העניין מהתחרות. אבל מה לעשות, ככה יצא. אז אלא אם נקבל פה איזה משהו מתחת לשולחן ואני מדבר על משהו באמת שווה, אתם יודעים על מי להמר." (סער גיל)

קבוצת אבירי האור הקסום: חגי גילר, מעצב, עופר הולצמן, ראש צוות אפיון חווית משתמש בנטקראפט ואוראל בוב, מעצב.

"אנחנו מפלצת תלת ראשית ותלת כשרונית – כל אחד בא מתחום אחר, עם העולם שלו – וביחד הולכת להיות לכם הפתעה שלא רואים כל יום" (עופר הולצמן).

רוצים לראות את כל זה קורה ולהינות מהרצאות מקצועיות שייתנו לכם בוסט רציני בתחום? יש רק עוד 30 מקומות לכנס אז כדאי להזדרז.

http://digitalplay.co.il/

ענקי העיצוב
ענקי העיצוב

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;