אני עובד כמעצב המוצר של Newsfusion ולאחרונה החלטתי שכדי להרגיש איך זה באמת להיות משתמש של המוצר שלנו אני צריך אפליקציית חדשות בנושא שקרוב לליבי. הרווח שלי הוא גם הרווח שלכם.


קצת עלינו בשביל ההקשר

אנו יוצרים אפליקציות חדשות חינמיות, ממוקדות נושאים כאשר כל אחת מביאה חדשות על נושא אחד, ללא ה"רעש לבן" שיש באפליקציות החדשות הרגילות. יש לנו כ-80 אפליקציות בחנויות שמביאות תוכן על קולנוע, מדע וחלל, טכנולוגיה וספורט. אפילו כאלו שמוקדשות לקבוצת כדורגל אחת בלבד. מכיוון שחדשות הן עסק דינמי המערכת משתמשת באלגוריתמים מורכבים הנעלים מבינתי, שמדרגים ומציפים את הכתבות החשובות במעלה הפיד.

אז למה עוד אפליקציה?

בחודשים האחרונים שיחקתי ברעיון של להוציא אפליקציה למעצבים בעיקר בגלל שהרגשתי שאני צריך כלי זמין שיאפשר לי להיות מעודכן בצורה עניינית וקבועה. נכון, יש כבר כמה שירותים שם בחוץ שמביאים תוכן מעולה ועדכני, אך בהחלט לא מדובר בשוק רווי, במיוחד לא במוצרים איכותיים למובייל והרגשנו שיש מקום לשיפור, ולכן והחלטנו להוציא אפליקציה שתמלא את החלל הזה.
השלב הבא היה למצוא את כל המקורות לתכנים המתבקשים (שאפו לאנה, עורכת התוכן שלנו שממש עזרה לי) ולדעתנו יצרנו ליצור תמהיל התחלתי טוב של השראה ותוכן עיוני רלוונטי לאלו מכם אשר רק מתחילים בתעשייה וגם למי מכם שגבר עושה זאת שנים.

Design News by Newsfusion

אילו תכנים תוכלו למצוא בה?

מעצבים ימצאו באפליקציה פודקאסטים, חינמיים מעולים, כתבות על UX, Design philosophy, עיצוב לווב, טיפוגרפיה וטוטוריאלים. המפתחים מביניכם יהנו מתכנים על Javascript, HTML & CSS, פלטפורמות CMS, פלאגינים ואבטחת מידע. בנוסף לשתי הפלטפורמות יש ווידג'ט מצויין כדי להתעדכן גם מבלי להיכנס לאפליקציה עצמה.

אז קדימה, תורידו ותהנו!

קישורים להורדה:

Design News לאנדרואיד

Design News לאייפון ואייפד

מקווה שתהנו מהאפליקציה כמוני ואם תמצאו שחסר מקור שלדעתכם צריך אתם תמיד יכולים לפנות אלינו דרך האפליקציה ואנו נעשה כמיטב יכולתנו להוסיפו.

המשך שבוע נעים ומלא השראה.

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;