עיצוב זה עבודה - מייק מונטיירו מגיע לתל אביב להעביר כיתת אומן למקצוע

מה הסוד מאחורי מעצב מצליח? מה הכלים הנדרשים להיות מעצב מרוויח? איך בכלל נותנים ערך לעבודה שלנו? ואיך מתנהלים מול הלקוחות או בצוותים?

אחד האנשים המדוברים והסוחפים ביותר על הבמות ברחבי העולם, מגיע לישראל לדבר על הדברים שאף מעצב גדול כמוהו לא חשף לפני. מייק מונטיירו, שספריו רבי המכר נחשבים לספרי הדרכה למקצוע המעצב מגיע ליו-אקס סלון להעביר לנו כיתת אומן "כיצד להתפרנס כמעצבים", כיתה המבוססת על ספרו.

למי שעדיין לא מכיר, מייק מונטיירו התפרסם בתחילת שנת 2011, כאשר הרצה לראשונה ב Creative Mornings תחת הכותרת “F*ck You, Pay Me”, ההרצאה זכתה לתשואות רבות בקרב מעצבי העולם, הביקורות היו נלהבות, ונוצר הרבה רעש תקשורתי סביבו.

באותה שנה פרסם מונטיירו את ספרו הראשון בשם Design Is a Job. הספר הפך למאוד פופולארי ונפוץ על שולחן העבודה של מעצבים בכל העולם. מונטיירו, שגם ראה את הצורך והתסכול של המעצבים בעבודה מול לקוחות, הוציא ספר נוסף בשם "אתה הלקוח המועדף עליי" – מדריך להעסקה ועבודה עם מעצבים.
גם ספר זה זכה להמון תשואות ובמהרה הפך למתנה שהמעצבים קנו דווקא ללקוחות שלהם.

שמחים ונרגשים לספר לכם שב 4 באפריל, מונטיירו הגדול יגיע אלינו לתל-אביב לעביר לנו את משנתו למקצוע העיצוב. סדנה של יום שלם עם כל הכלים שמבדילים בין מעצב טוב – למעצב טוב שגם מרוויח.
ביום מרוכז אחד, נלמד את כל מה שלא מלמדים בבתי ספר לעיצוב.
הכיתה תענה על השאלות רבות בתחומי ההתנהלות של המעצב, ביניהן: איך להשיג לקוחות חדשים, איך להתנהל מול לקוחות, איך לתמחר את העבודה, איך מתבצעת עבודה עם חוזים, איך לייעל את עבודתנו בהצגת העיצוב שלנו בצורה הנכונה,  איך לנהל את הפידבקים שאנו מקבלים, וכמובן, איך לקבל את הכסף שמגיע לנו.

קטע קצר מתוך קפה על יו-אקס (עם אבי איצקוביץ)

הכיתה מתאימה לכל מי שמקצוע העיצוב בליבו, בין אם אתם עצמאים שעובדים מול לקוחות או שכירים שמנהלים תהליכי עיצוב בתוך חברה ועובדים כחלק מצוות. הזדמנות חד פעמית לפגוש וללמוד את רזי ההצלחה במקצוע העיצוב, כיתת אומן שפשוט אסור לפספס.

החשיבות

את פיקסל פרפקט ייסדתי בכדי לקדם את מקצוע העיצוב בארץ. אני, באופן אישי, מאמין שזו סדנה רלונטית וחשובה אפילו לכל מעצב ומעצב. זו גם סדנה, שאם לא היתה מתקיימת בארץ, הייתי ממליץ גם לטוס עבורה לחו"ל. פשוט אסור לפספס.

פרטים נוספים על האירוע באתר הכנס:

http://2016.uxsalon.com/design-is-a-job

הטבה מיוחדת לקוראי פיקסל

אנחנו אוהבים לפנק את הקוראים שלנו אז ביקשנו הנחה מיוחדת (וגם הצלחנו לקבל!)
40 הקוראים הראשונים שירשמו לכיתה יזכו ב 300 ש"ח הנחה.  מהרו לפני שיגמר…

לקבלת ההטבה יש להזין את הקוד הבא: PPDIAJ

הכיתה של מייק היא במסגרת כנס יו-אקס סלון 2016. לכל מי שרוצה לבוא גם לכיתה וגם לכנס (אפריל 3-4, 2016) הקופון יציג גם כרטיס משולב עם הנחה מעולה של 350 שקלים

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;