אנחנו יכולים להמשיך ולספר לכם כמה כדאי לכם להשתתף בתחרות פיקסל דריבל (שנשארו לה עוד כמה שבועות בלבד), אבל החלטנו פשוט לשאול את הזוכים מהתחרות הקודמת על החוויה האישית שלהם. תהנו!

את פרטי התחרות, הפרסים והתקנון תוכלו לקרוא כאן.

אריאל ורבר:

הרבה זמן הייתי משוטט בדריבל לקבל השראה, אבל לא ראיתי את עצמי קרוב לרמה הכללית שם, אלא כמעצב מתחיל וסקרן.

שלחתי את המקסימום שוטים שיכולתי לפיקסל דריבל בתקווה שהמזל ישחק לי, והוא באמת שיחק :) לא זכור לי שזכיתי בתחרות אי פעם. אבל זה גרם לי להרגיש שסוף סוף יש משהו שאני אולי קצת טוב בו ודירבן אותי להמשיך עם זה הלאה.

השוט הראשון שלי הלך לא רע – פרסמתי ערכת UI (שהייתה אחת העבודות שעשיתי לתחרות) שנכון להיום עומדת על 97 לייקים ובעיקר הרבה שיתופים באתרי חינמיים. מאז המשכתי לפרסם כמה שוטים, שכמה מהם ממש הפתיעו אותי ברמת החשיפה שהם קיבלו, שותפו בהרבה אתרים והביאו לי הרבה עוקבים, אימיילים והצעות עבודה. אחד הרגעים המרגשים היה לקבל אימייל עם הכותרת 'Hello from Facebook Design'.

סה"כ אני מאוד מודה לשגיא על ההזמנה, ולכל השופטים של פיקסל דריבל. התעודה עדיין יושבת אצלי בחדר ממוסגרת בחדר :)

לחשבון הדריבל של אריאל

ערן מנדל:

אני מאייר ואנימטור, ותמיד היה לי חשוב להתפתח יצירתית ועסקית ולא לדרוך במקום. דריבל תרם, זירז וקידם את התהליכים האלה שבד"כ לוקחים (לי לפחות) המון זמן: במישור היצירתי – דריבל זה מקור מעולה לרפרנסים, והחשיפה לכמות גדולה של עבודות ברמה גבוהה גורמת לסגנון האישי שלי להתפתח לכיוונים חדשים וכיפיים. אני מרגיש שכל התנסות במשהו חדש ממקצעת אותי, מחדדת מיומנויות ומרחיבה את תחום העיסוק היצירתי.

במישור העסקי – בעזרת החשיפה של העבודות שלי לקהלי יעד איכותיים הצלחתי ליצור קשרי עבודה עם לקוחות חדשים, רובם מחו"ל, ועם חלקם נוצר קשר ארוך טווח. שוטים שנהיים פופולאריים (יחסית לעצמי) בד"כ גוררים אחריהם הצעות עבודה. בקיצור – זה אחלה מקפצה.

לחשבון הדריבל של ערן

חיים רפאל אזולאי:

בגדול הזכייה עזרה לי בעיקר להגשים מטרה ברורה שהייתה לי באותה תקופה וזה לקבל חשבון דריבל כמובן.

נהנתי מאד מהארוע, אני חושב שהיה ארוע כיפי – בעיקר מבחינת ההרכב האנושי וההזדמנויות (פנו אליי כמה אנשים בסיום הארוע בנוגע לעבודות). אמנם לא יצאו פרוייקטים מזה אבל החשיפה בדריבל היא ענקית והעובדה שיש לך חשבון player עוזרת מאד להגיע למקומות ולהיחשף בארץ ובעולם. (אני לדוגמא נותן עדיפות עליונה בתהליכי מיון למעצבים חדשים אצלי למי שיש חשבון דריבל). מעבר לזה אני רוצה גם להגיד תודה לפיקסל פרפקט גם על היוזמה וגם על מה שהם מנסים לעשות בזירה המקומית בכל מה שנוגע לאינטראקטיב. היוזמות האלה מוכיחות ששווה להשאר בארץ ולעבוד פה!

אני אשמח כמובן להגיע לארוע גם השנה ולהנות מהשראה מקומית. המון הצלחה!

לפרופיל הדריבל של חיים

מרינה סוקולוב:

מאחר שלמדתי עיצוב באיטליה, כשחזרתי לארץ לא הכרתי את השוק בכלל. התחרות של פיקסל דריבל היוותה פלטפורמה מצויינת בשבילי להכיר קצת את השוק כמו גם אחלה הזדמנות לצאת קצת מהשגרה ולעצב מה שאתה חושב שהוא יפה, ולא רק לרצות לקוח. מה גם שברגע שזכיתי פנו אלי עם הצעות עבודה והקריירה שלי זינקה וכמובן מה שהכי הכי הלהיב (רק אותי ככל הנראה) – הצטרפתי לדריבל! :)

לחשבון הדריבל של מרינה

נועם ליס:

כאשר נרשמתי לתחרות פיקסל דריבל 2013 לא ידעתי למה לצפות ולא כל כך חשבתי איך זה יקדם אותי, קיוויתי רק להיות בין הזוכים בהזמנה לדריבל. התערוכה עצמה הייתה מדהימה והיה כיף לראות את כל העבודות מודפסות, לשמוע את ההרצאות ולפגוש המון מעצבים ויזמים מהתעשיה.

בעקבות הזכיה בתחרות קיבלתי לא רק את ההזמנה לדריבל שמאוד רציתי אלא גם זכיתי בהמון חשיפה, יצרתי קשרים עם אנשים מהתחום ובעקבות זה גם קיבלתי הצעות עבודה בארץ ובחול וזה קידם אותי המון בקריירה.

לחשבון הדריבל של נועם

עדי בינדר:

The Pixel Dribble competition offered my start-up great exposure with the media and customers around the world.  It also connected us with great people in the industry that turned into great business relationships in the future.

לחשבון הדריבל של עדי

עכשיו תורך!

לפרטי התחרות המלאים

לדף העלאת העיצובים לתחרות

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;