שתפו את העיצוב שלכם עם העולם: תחרות ה-TOP TALENT של אגודת המעצבים הגרפיים ו-WIX
מעצבים צעירים, בוגרים טריים ואחרים, גם לכם יש פרויקט מעולה שרק מחכה לבמה המתאימה? זה הרגע, בואו לשתף את הפרויקט שלכם עם העולם!

תחרות ה-TOP TALENT בחסות אגודת המעצבים הגרפיים ו-WIX מזמינה אתכם להנות מחשיפה אדירה לפרויקט הגמר שלכם או לכל פרויקט עצמאי אחר שעיצבתם.

איך בדיוק?

לא יכול להיות פשוט יותר… כל מה שצריך לעשות הוא למלא את את טופס ההרשמה באתר דיזיין אוורדס, לשייך את הפרויקט לאחת משלושת הקטגוריות הבאות: פרינט, אינטרקטיב או ברודקאסט, להעלות את קבצי הפרויקט וזהו – אתם בפנים.

למי ששאל, ההרשמה היא בחינם כמובן.

מה מקבלים?

מעבר להכרה ולחשיפה, על הדרך גם תוכלו לזכות בפרסים יקרי ערך כמו טיסה לניו יורק הכוללת אירוח וביקור ב- VIP WIX LOUNGE, מחשבי MAC BOOK PRO ויחולקו לפרוייקטים המובילים מנויי (ברבים) wix premium לשנה ועוד…

בנוסף, מבין המשתתפים יבחרו מעצבים מוכשרים למשרת WIX INTERN לשלושה חודשים בסטודיו של WIX בשכר מעולה.
במסגרת התפקיד תזכו לעצב תכנים לשוק הבינלאומי עם האפשרות לבחון ולשפר את העיצוב אונליין, בתקופה זו תרכשו נסיון תעסוקתי וידע מעשי מהטובים בארץ ומהמובילים בעולם בתחום הWEB.

מי מחליט?

ראשי מגמות מבתי הספר לעיצוב, עובדי WIX מובילים בתחומם, חברים מהנהלת האגודה וכמובן אתם הגולשים תרכיבו את צוות השיפוט האיכותי והמגוון אשר יבחר את שלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריה, את הזוכה בכל אחת מהן ואף את הזוכה הגדול.

למה אתם מחכים?

הרשמו עכשיו – designawards.co.il/pl+wix

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;