ממשיכים לפנק: שני עותקים של ערכת Flat UI PRO (בשווי $69 כל אחת) לקוראי פיקסל פרפקט מגזין
החודש אנחנו יוצאים בשיתוף פעולה נוסף עם גורם ידוע מחו"ל – והפעם עם מגזין העיצוב הידוע Designmodo על מנת לחלק לכם 2 עותקים של ערכת ה-UI הענקית ברשת – Flat UI Pro.

*עדכון: ההגרלה הסתיימה!
שמות הזוכים פורסמו בניוזלטר של 21-7-13. תודה לכל המשתתפים!
אם עוד לא נרשמתם לניוזלטר הרשמו עכשיו כדי שלא תפספסו עוד הגרלות וחלוקות של דברים מגניבים.

ערכת הענק הזו היא אחת הערכות UI הגדולות והמושקעות שיצאו אי פעם לרשת, וכוללת גם את ה-HTML של כל האלמנטים (אשר מבוססים על Twitter Bootstrap לנוחות הטמעה מקסימלית).

היא כוללת קבצי PSD מסודרים וקלים לעריכה, ערכות אייקונים וקטוריים, פונטים אופן סורס חינמיים ועוד!

מה מקבלים בערכה

ל-Flat UI Pro יש כמה סוגי חבילות:

Flat UI PSD הכולל קבצי פוטושופ בלבד והעלות שלו $39.

Flat UI PSD +HTML שכוללת קבצי PSD עם ה-HTML המלא לכל הפריימוורק בעלות של $69 (שזה מה שאנחנו מחלקים פה).

ולמפתחים יש את ה-HTML בלבד בעלות של $39.

לפרטים נוספים אודות Flat UI Pro

האלמנטים (הקליקו על התמונה כדי לראות בגודל מלא)

האלמנטים הבסיסיים בערכה

האייקונים

האייקונים (הגודל המלא בדף המוצר)

האייקונים (הגודל המלא בדף המוצר)

עבור מי הערכה רלונטית?

למעצבים בכלל הקבצי PSD הנוחים, ולמתכנתים בגלל עצם הפריימוורק המוכן כקבצי HTML, CSS ואפילו LESS.

ולחלק החשוב באמת, איך זוכים?

שני העותקים יוגרלו בצורה אקראית לחלוטין (אצלינו אין קומבינות).
על מנת להשתתף בהגרלה עליכם לעשות כמה דברים:

1. הירשמו לניוזלטר השבועי שלנו.

2. כתבו תגובה כאן בפוסט:
א. כתבו את התגובה בתגובות הרגילות ולא בתגובות של פייסבוק. התגובות הרגילות מופיעות למטה בתחתית הפוסט מתחת לתגובות של פייסבוק.
ב. עליכם להשאיר את התגובה עם אותו אימייל שאיתו אתם רשומים לניוזלטר, ועם השם המלא שלכם על מנת שנוכל לזהות אתכם בעת ההגרלה.

3. פרגנו בלייק ל-Designmodo בעמוד הפייסבוק שלהם.

4. שתפו את הפוסט הזה בפייסבוק עם ההאשטאג #pixelperfect (האשטג = מילה עם סולמית בסוף, שאותה אפשר לחפש בפייסבוק וכך נוכל לדעת אם שיתפתם). 
(שימו לב – אל תכתבו כאן תגובה עם ההאשטאג הזה! זה משהו אחר לגמרי. רק כאשר אתם משתפים את הפוסט הזה בפייסבוק שלכם – אך ורק אז – תשתמשו בהאשטג #pixelperfect – רק כך נוכל לעקוב אם שיתפתם או לא. מי שלא שיתף נכון – לא נכנס להגרלה… חד וחלק)
אתם יכולים לפרסם על הקיר שלכם או אפילו יותר טוב בכל קבוצת עיצוב שאתם פעילים בה (ככה זה יהיה יותר רלונטי לאנשים).

הזוכים יבחרו ויוכרזו בניוזלטר של ה-21.7.13 (עוד שבועיים).

בהצלחה!

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;