השבוע הבאנו לכם אתר שיקח אתכם לטיול בעולם, סטודיו שעושה את זה שחור על גבי לבן, חווית קנייה ייחודית ומעוררת השראה ועוד הפתעות צבעוניות…

אם אתם רוצים לקבל עוד השראה אתם מוזמנים להרשם לניוזלטר השבועי שלנו – "חדשות הפיקסל" ובו תוכלו ליהנות כל שבוע מכלים יעילים, טיפים, הפניות למאמרים חשובים בתחום, וגישה מלאה למאגר החינמיים (תשאלו את המנויים הקיימים – הם כבר מכורים) סופ"ש מעולה ושקט לכולם  [wp_bannerize  group="wide-sponsers" limit="1"  random="1" ] [sep]

נפתח עם אתר אלגנטי במיוחד מבית משחקי הרעב, שמוקדש לתושבי פאנם. משלב שידורי וידאו ותוכן מתוך ערוץ הטלויזיה של הקפיטול. לבן על לבן עם נגיעות של צבע במינימליזם משגע.

The capitol
The capitol

[sep]

באתר הבא, בחרו לספר לנו סיפור בצורה הפשוטה והמוכרת עם קטעי טקסט ותרשימים, את מירב ההשקעה שמו בטיפוגרפיה ואינפוגרפיקה מגוונות ופלטת צבעים מפתיעה.

Drones
Drones

[sep]

מי לא אוהב לבקר ביעדים חדשים בעולם?! שדה התעופה סחיפול שבהולנד יזם משחק המתבסס על תמונות אינסטגרם המצולמות בזמן אמת מיעדים שונים בעולם, כאשר המשתמש צריך לנחש לפי התמונות באיזה יעד מדובר. כמובן שכל היעדים יוצאים משדה התעופה המדובר.

Destination Unknown
Destination Unknown
[sep]

שימו לב איך אפשר לשלב חווית קנייה פרקטית של בגדי ספורט עם חווית משתמש ייחודית ומרעננת. הצופים זוכים לראות את הבגדים ב״פעולה״. עיצוב מחוץ לקופסא שעושה חשק עז לרכוש.

Womens 2014
Womens 2014

[sep]

יש משהו מאוד מרגש באתרים נקיים שמשתמשים רק בשחור לבן. הם מחויבים לדיוק, תמצות וניקיון. הנה דוגמא לחברת מדיה שמתעסקת בעיצוב ותכנות שבחרה להתמודד עם האתגר.

Hys-inc
Hys-inc

[sep]

 אתר של צלם בשם ברייס דרמון שמחלק את זמנו בין פריז לניו יורק. ארט דיירקשן מדהים בשילוב עם ניווט חזק, שואבים את המשתמש עמוק לעולמו הצבעוני והעשיר.

Brice Darmon
Brice Darmon

[sep]

סטודיו לעיצוב דיגיטלי מברזיל. פלטת צבעים יחודית ושונה ושפה איקונית נפלאה ושטוחה.

Gardene Studio
Gardene Studio

[sep]

ונסיים עם אפליקציה חדשה לאוהבי הרשימות והמועדפים. תוכלו לערוך בה רשימה לפי נושא כגון: סרטים, מסעדות, מקומות לבקר וכו׳ ולשתף עם חברים.

sociali.st
sociali.st

[sep]

יש לכם אתרים מדהימים שנתקלתם בהם? שלחו לנו ל-holla [AT] pixelperfect.co.il

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;