למעצבים בימינו אין מחסור בכלי עיצוב. אנחנו נמצאים ברנסס כלי עיצוב למעצבי מוצר כאשר הוותיק והמוכר מכולם, הרי הוא היהלום הכתום – סקטצ'. אך נראה שהטכנולוגיה המשתנה כה מהר הביאה איתה רוח של שינוי שהביאו עלינו לטובה את Figma (פיגמה) – כלי העיצוב הקולבורטיבי הראשון שמייעל את תהליכי העבודה המוכרים עד כה בכמה סדרי גודל.

פיגמה היא תוכנת העיצוב הראשונה שלא מצריכה התקנה – ועובדת בענן מהדפדפן בכל סוג מחשב. פיגמה נוסדה ע"י דילן פילד ב-2013 אשר רצה "לעשות עבור עיצוב ממשקים מה שגוגל דוקס עשה עבור עריכת טקסט".כמה פשוט ככה נכון ומועיל.
המעבר מסקטצ' או מ-XD לפיגמה הוא אינטואיטיבי ומהיר ואנחנו ממליצים לכל מי ששוקל לעשות את המעבר (או להתחיל לעצב ממשקים) לתת לפיגמה נסיון עוד היום.
אם אתם מעצבים באילוסטרייטור או בפוטושופ, אין בכלל שאלה, אתם פשוט חייבים להתקדם ולעבוד עם כלי שמיועד לעיצוב ממשקים. אני כמובן ממליץ לכם על פיגמה.

אנחנו רוצים להביא לכם כאן רשימה של קיטים מוכנים לפיגמה בהם תוכלו להשתמש כדי להתחיל עבוד או לחילופין כאלה שיחסכו לכם בנייה מאפס 5 בחינם ו 4 בתשלום.

אז איך מתחילים לעבוד עם פיגמה?

אל תישארו מאחור – בואו ללמוד ובקצב שלכם, את יכולות עיצוב הממשקים שיש לFigma
ב-קורס האונליין הראשון והיחיד בעברית – "What the Figma"

ערכות חינמיות לפיגמה

1. Toxin (חינמי)

טוקסין היא ערכת פיגמה מודרנית שכוללת מגוון רחב של קומפוננטות UI ואלמנטים הניתנים לשימוש מחדש בפרויקטים שלכם. טוקסין עשויה בעיצוב נקי ופשוט המתאים לפרוייקטים רבים. 

 

2. Grada (חינמי)

גראדה היא ערכת UI דיי עשירה, בה ניתן להוסיף הדרים, פוטרים משלכם. סכמת הצבעים הכוללת שימוש בגרדנטים היא ענקית – מעודכנת בהתאמה לטרנדים החדשים ומוכנה לשימושכם.

 

3. MNML – ערכת iOS (חינמי)

מנמ"ל (מה?!) היא ערכה מאוד מרשימה מבית UI8. מנמ"ל היא אחת מערכות המובייל הגדולות ביותר לפיגמה, המכילה 176 מסכי מובייל המחולקים ל11 קטגוריות שונות. מה בפנים: 176 תבניות UI למובייל, 762 קומפוננטות, 57 איורים (שניתן להתאים אישית), 198 אייקונים (שניתן להתאים אישית) וכאמור – 11 קטגוריית תבניות.

 

4. Payment App UI Kit (חינמי)

ערכה חינמית לפיגמה לשימוש בפרוייקטים שלכם. מכילה מסכי: בית, שליחת כסף, אפשרויות ועוד. 

 

5. OnPoint E-commerce App (חינמי)

עוןפוינט הינה ערכה לאפליקציית אי-קומרס שעוצבה במטרה להגביר מכירות ושביעות רצון משתמשים בעיצוב פשוט ונקי. הערכה מכילה 24 מסכים המותאים לאייפון X, 15 אייקונים מותאמים אישית, ספריית סטיילים מאורגנת, עדכנית וסקיילבילית. הערכה מכילה כמו-כן אנימציות בפרינסיפל (תוכנת אנימציה – למק בלבד).

 

בונוס: Figma Wireframing Kit (חינמי)

 ערכת אלמנטי ווירפריימז חינמית וגאונית מבית ארז רזניקוב, מעצב באוברוולף. ערכה המאפשרת יצירת ווירפרייז מהירים תוך שימוש בקומפוננטות מוכנות. עבודה עם הערכה מאפשרת יצירה מהירה של ווירפריימז שנראים מקצועיים ורציניים. הערכה מרשימה ורחבה ומכילה כל אלמנט אפשרי שתצטרכו לייצירת ווירפריימז היישר מתוך פיגמה. 

 

 

ערכות פרימיום בתשלום

1.Origin Mobile (בתשלום)

ערכת עוריג'ין היא ערכה ענקית המכילה 65+ מסכים מותאמים לאייפון X. המסכים מחולקים ל6 קטגוריות – לוגין, הדרכה, ניווט, פרופיל, סושיאל ואמפטי סטייטס. כל מסך וקומפוננטה עוצבו בקפידה ויתאימו לכלפרוייקט שלכם.

 

2. Taara App (בתשלום)

טארא היא ערכה ענקית המכילה מעל 165 מסכים מחולקים ל6 קטגוריות. כל הקומפוננטות מבוססות ווקטורים ומסודרות להפליא. מומלץ ביותר.

 

3. MooBank (בתשלום)

מו בנק הינה עיצוב של אפליקציית פיננסים, ניהול חשבון, וארנק קריפטו (תמצאו מה הכי קרוב לצרכים שלהם) בערכה יותר מ90 מסכים למובייל. כל הקומפוננטות מבוססות וקרטורים וכמובן ניתנות לעריכה.

 

4. Eggplore – AR Travel & Map (בתשלום)

אגפלור (מה יהיה עם השמות שלהם) הינה ערכה מבוססת עיצוב iOS, שנוצרה לצרכים של מעצבי אפליקציות טיולים. אחד הפיצ'רים המעניינים הוא השילוב עם טכנולוגיית AR במצלמה ליצירת חווית משתמש ייעודית.
לאחר קנייה אתם תקבל מעל 80 מסכים מגוונים עם קומפוננטות ניתנות לעריכה. מבחינת פונטים יוצרי הערכה בחרו להשתמש בפונטים של מערכת ה iOS – סן פרנסיסקו.

 Originally appeared in CsForm
 

What the Figma

אל תישארו מאחור – בואו ללמוד ובקצב שלכם, את יכולות עיצוב הממשקים שיש לFigma
ב-קורס האונליין הראשון והיחיד בעברית – "What the Figma"

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;