הצעת מחיר- הסעיפים החשובים שאסור לשכוח וטמפלט להורדה חינם

הצעת מחיר ללקוח- איך כותבים וטמפלט להורדה חינם


זה הסיוט שלנו- לכתוב חוזה עבודה או הצעת מחיר ללקוח.
אנחנו אוהבים לעשות את התכלס אבל לא להתעסק בביורוקרטיה.
ועוד מול הלקוחות הישראלים שתמיד יחפשו איפה הם יכולים למתוח את הגבולות שלנו כספקים.
אני יכול להעיד על עצמי שלקח לי המון זמן לגבש את החוזה שיש לי היום, ועדיין יוצא שמדי פעם אני מוסיף עוד איזה סעיף פה ושם.

רציתי לשתף אתכם בסעיפים של החוזה שאני מוציא ללקוחות, ואפילו בטמפלט הצעת מחיר לפרויקט עיצוב תדמית ויזואלית ובניית אתר לעסק קטן.

על מנת שכולנו נרוויח- אני מזמין אתכם לשתף כאן בתגובות את הסעיפים שאתם שמים בחוזים שלכם מול לקוחות.
זו הזדמנות ליצור מאגר של סעיפים שיהיה רלוונטי לכולנו!

איך מתמחרים?

למי ששואל את עצמו איך בכלל מתמחרים פרויקט? אז התשובה שלי היא- כל מקרה וכל מעצב לגופו.
אני לא יכול לתת למעצבים אחרים עצה איך לתמחר פרויקט.
יכול להיות שלמעצב אחד ייקח 3 שעות לעצב דף בית ולמעצב אחר יקח 10 שעות. לכן זה לא רלונטי להשוות.
מה שכן חשוב זה לא לשכוח שעות ולפרק את הפרויקט לגורמים לפני שמתמחרים אותו.

כתבתי על השיטה שלי לתמחור פרויקט בפוסט על תמחור וייעול זמני עבודה

הסעיפים החשובים בחוזה

הסעיפים החשובים בחוזה הם תמיד אלו שיגנו עליכם מפני בעיות בהמשך.
הרי חוזה הוא לא לזמנים שהכל הולך חלק. אלא לזמנים שבהם משהו משתבש.

לא פעם ולא פעמיים חוזה הציל אותי מפני קונפליקטים לא נעימים עם לקוח. ואפילו לא מזמן נכוותי מפרויקט שבו לא חתמתי חוזה.

תזכרו: חוק מספר 1 בעבודה כמעצב (ובכלל בעסקים)- אין דבר כזה חברים, חברים טובים של חברים, חברים של המשפחה ועוד הנפצות מהסוג…
כאשר זה מגיע לעבודה שלכם- אין דבר כזה "לא נעים" או "אני סומכ/ת עליו שישלם".

הנה סעיפים חשובים שלי מתוך החוזה שאני חותם עם לקוחות (רובם נכתבו 'בדם'):

הערות כלליות

  • לוחות זמנים יקבעו בפגישת האפיון מול הלקוח, והינם בגדר השערה בלבד עקב תהליכים מקובלים של פרויקט מסוג זה.
  • לשם ההבהרה: תהליך בניית אתר מורכבת מהשלבים הבאים: חיתוך העיצוב, בנייה בHTML+CSS, עבודת תכנות PHP על בסיס מערכת ניהול התוכן של וורדפרס, הקמת הtheme לאתר במערכת ותכנות אלמנטים מסוימים בג’אווה סקריפט (על מנת לפשר חווית משתמש מקסימלית תוך כדי שמירה על נגישות צפייה בכל מכשיר אפשרי).
  • כל שינוי בעיצוב לאחר אישור הלקוח, פלאש, וידאו, או רצון של הלקוח להמשיך עבודת עיצוב לאחר מכן, אלא אם יקבע מחיר קבוע מראש, יתומחר לפי XXX ₪ לשעה (לא כולל מע”מ).
  • כל חומר (לרבות תמונות וכתבות) המתקבל מאת הלקוח הינו באחריות מלאה של הלקוח מבחינת זכויות יוצרים וכל סעיף חוקי כזה או אחר. הסטודיו (XXXX) אינו נושא באחריות על כל חומר אשר יקבל ע“י הלקוח.
  • ההצעה איננה כוללת הוצאות נוספות שקשורות באתר כגון אחסון, דומיין (מחירי הדומיינים משתנים בהתאם לספק ולסיומת), ושירותים אינטרנטיים אחרים אשר עלולים להיות בתשלום. על אלו ינתן יעוץ והכוונה מלאה.
  • על הלקוח לשלוח את כל החומרים המבוקשים לפרויקט עוד לפני תחילת העבודה. כל חומר שישלח מאוחר מתחילת העבודה העיצובית יחשב כעבודה נוספת ויחויב בהתאם.
  • ניתן להזמין עבודות עדכון באתר גם לאחר שהאתר הוקם. עבודות אלו יתומחרו בנפרד בעת הזמנתם ואינם כלולים בהצעה זו.

תנאי תשלום

  • המחיר אינו כולל מע”מ.
  • 30% מקדמה ישולמו עם אישור הזמנת הפרויקט, 30% ישולמו בתום התהליך העיצובי ו40% ישולמו בתום הפרויקט.
  • שינוי של קונספט או דרישות בפרויקט יחויבו בהתאם. כמו כן גם פגישות שאינן כלולות בהצעת המחיר.
  • במידה והלקוח קיבל עבודה מסוימת ואינו מעוניין בה (לרבות סיום העבודה בשלב העיצובי), העבודה תתומחר לפי שעות עבודה, או במחיר כפי שהוצע בהצעת המחיר. (הזול מבינהם).
  • הסטודיו שומר על זכותו להפסיק את העבודה בכל שלב של הפרויקט במקרה של התנהגות לא הולמת מצד הלקוח ו/או עיכוב במתן פידבק או שליחת חומרים ו/או הגזמה בכמות הסקיצות אשר הלקוח דורש. חשוב להדגיש כי הסטודיו אינו מאמין בהגבלה של סקיצות.
  • הצעת מחיר זו בעלת תוקף של 30 יום בלבד מעת מועד שליחתה אל הלקוח.
  • החשבונית תתקבל מאת XXXXX
  • תשלומים יש לשלוח לרחוב XXXXX, ולרשום לפקודת XXXXX.

 

הנה טמפלט להצעת מחיר ללקוח. אתם מוזמנים להוסיף את המידע שלכם והאינפורמציה שלכם במקומות הרלוונטים.
הקובץ להלן מכיל בתוכו קבצי PDF ו- Indesign.
אה, כן… ואל תשכחו לפרגן בלייק ולשתף אחרי שהורדתם.
תהנו!

טמפלט הצעת מחיר ללקוח (10925)

עדכון: הוצאנו גם טמפלט של הצעת מחיר לחוזה ריטיינר (לפי שעה).

בואו ניצור מאגר של סעיפים רלונטים לכולם-
שתפו פה בתגובות את הסעיפים שלכם או שאתם חושבים שצריכים להיות בחוזה מול לקוח!
סעיפים שתאהבו דרגו בהתאם באמצעות מערכת דירוג התגובות החדשה שלנו.

fold-left fold-right
אודות הכותב
שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת.
בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress.
ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

קבלו חומר מקצועי, חינמיים ועדכונים מאתנו בניוזלטר השבועי

הרשמו לעדכונים באימייל
צריכים חיזוק?

41 תגובות ל- הצעת מחיר- הסעיפים החשובים שאסור לשכוח וטמפלט להורדה חינם

  1. מאת דימה:

    כל הכבוד על היוזמה! לדעתי מאוד יעזור לעוסקים בתחום, כולל אותי :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
    • בכיף! אם יש לך סעיפים שאתה חושב להוסיף אתה מוזמן לכתוב אותם כאן כתגובה. השיתוף של כולנו כקהילה הוא חשוב :)

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)
  2. מאת אלעד:

    מעולה תודה,
    אולי כדאי שתוסיף גם פורמט של וורד רגיל
    משום מה ה PDF לא נפתח לי אבל אני לא בבית אז יש מצב שזה אצלי במחשב

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +4 (from 4 votes)
  3. טוב נו, אני אתרום לכם קצת מהחוזה שלנו :)
    עוד כמה סעיפים שאני ממליץ להוסיף להבהרה:

    - האתר יהיה בשפה אחת בלבד (מומלץ לתת מחיר על הוספות שפות נוספות, ולהבדיל יישורים ימין לשמאל בתוספת תשלום)
    - להגביל מספר סקיצוץ (לדוגמה : העבודה כוללת עד שתי סקיצות לתוצר – סקיצות נוספות יתומחרו ע"פ שעת עבודה או סיכום מחיר מראש)
    - לתת תוקף להצעה, שלא יחזרו אליכם עם ההצעה לאחר שנה (לדוגמה: תוקף ההצעה זו הינו 14 ימים למן התאריך המצוין לעיל)
    - להבהיר ללקוח שהלוז תלוי גם בו ( במידה ויחולו עיכובים לגבי אישור קונספט גרפי/אספקת חומרים טקסטואליים/תמונות ו/או העברת תשלומים ופרעונם עפ"י הוראות הסכם זה , לא תהיה XXXX אחראית לעיכוב בלוח הזמנים הנובע מכך, וימי עיכוב יתווספו ללוח הזמנים המצוין לעיל)
    - ובהמשך לסעיף הקודם, מה קורה אם לקוח מתעכב מדי וגורם לכם לנזקים (במידה והלקוח מעכב את השלמת פיתוח האתר בחודשיים קלנדריאליים { לדוגמא: אינו מעביר חומרים גרפיים נדרשים, לא מגיב לשאלות וכדומה } אזי רשאית XXX לבטל מצידה את כל התחייבויותיה העתידיים כלפי הלקוח, והלקוח ישלם לפומיקה דיזיין את יתרת אבן דרך אליו הגיעה פומיקה דיזיין ולא יהיו לו כל טענות בעניין הנדון.
    - אני ממליץ להגביל את מספר הפגישות שהלקוח דורש (ההצעה כוללת עד 5 פגישות, מעל לכך תתומחר כל פגישה ע"פ שעות עבודה (ראה סעיף מחירי שירות כללים) )
    - הבהרה לשלבי התשלום- אני ממליץ על ניסוח שונה 30% כמקדמה ותנאי לתחילת עבודה, 30% עם אישור כל המסכים המעוצבים וכתנאי להמשך לשלב התכנות, 40% עם אישור הלקוח לסיום התכנות וכתנאי לעליה לאוויר.
    - הבהרה שכל חומרי העיצוב והתכנות הם רכשוכם הבלעדי, עד קבלת התשלום המלא.
    - להבהיר באיזה דפדפנים תומכים!! חשוב! ( דוגמה : המחיר כולל התאמת האתר לתצוגה מייטבית בדפדפנים המובילים בשוק, לגרסאותיהן העדכניות במועד חתימת מסמך זה: אקספלורר 10, פיירפוקס 4, כרום 10, נגן פלאש 10.2. XXX לא תהיה אחראית לשינויים באתר אשר נגרמו מעדכון הדפדפנים על החברות המייצרות אותן. התאמה נוספת לגרסאות עתידיות תתומחר בנפרד כחלק משירותי תמיכה טכנית. )
    - לוודא שהחומר הטקסטואלי והגרפי יועבר בפורמט הנוח לכם. לא בא לכם להעתיק תוכן מברושורים נכון? (דוגמה: החומר הטקסטואלי יישלח ל- XXX בקבצי Word או קבצי טקסט אחרים אשר יוסכמו מראש. קבצי התמונות יוגשו בפורמט JPG / PNG, או קבצי תמונה אחרים אשר יוסכמו מראש. על הלקוח חלה האחריות הבלעדית על כל תוכן הקבצים לרבות החומרים הגרפיים ועל כל תוכן אשר יתפרסם באתר שלו כאשר האחריות לאספקת ובחירת החומר שיוצגו באתר הינה על הלקוח בלבד. )
    - קרדיט!!! אני צריך להוסיף? (קרדיט להקמת האתר בתוספת הצבת קישור עם לוגו של XXX המפנה לאתר הבית שלה יוצב בתחתית עמוד הבית ואין להורידו מהאתר אלא באישורXXX בכתב. כמו כן, לXXX שמורה הזכות להצגת הפרויקט בתיק עבודותיה.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +22 (from 22 votes)
  4. מאת תות:

    אתה תותח! תודה :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  5. מאת יוניש:

    כל הכבוד על היוזמה.
    בהחלט עוזר ומועיל.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. מאת עמוס:

    כל הכבוד על כתיבת פוסט בנושא רגיש מעין זה, אני גם כן רוצה להוסיף שחשוב לציין כי לחברה שעבורה אתם מעצבים יש זכויות ורישיון מלא על פונטים שבהם תרצו להשתמש בעיצוב האתר (fontface למשל) או להצהיר שפונטים מסויימים יעבדו רק אם המשתמש התקין אותם על המערכת שלו.

    חבל שאח"כ ירדפו אחריכם אם ייגמר לכם הרישיון לפונט ולא תרצו לחדשו וככל שרמת השקיפות תהיה גבוהה וברורה – כך יימנעו אי נעימויות בהמשך.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  7. מאת ליסה:

    שגיא אתה תותח על!!! תודה רבה על ההשקעה ועל התשובות המהירות, אני בטוחה שזה עוזר להרבה אנשים. מומלץץץ

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  8. אחלה פוסט!

    מנסיון אישי שלי הייתי מציע גם לצרף לחוזה סעיפים מפורטים על אחסון האתר.
    וגם לציין איזו חברה מאחסנת את האתר ושבאחריותם שהשרת יהיה תקין ולהבהיר שיכולות להגרם תקלות וניתוקים למיניהם מדי פעם…
    במידה וזה עמוד פייסבוק אז כמובן צריך גם להוסיף את העובדה שצריך לאחסן את העמוד על שרת מאובטח ואלה תוספות בעלויות…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  9. מאת אמיר:

    כל הכבוד!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. מאת יואב:

    אחלה פוסט!
    שאלה לא קשורה-
    מישהו יכול להמליץ לי על קורס טיפוגרפיה איכותי ואני לא מדבר על תואר בעיצוב אלא, רק על קורס
    ספציפי לטיפוגרפיה?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. מאת פז אריכא:

    עבודה מצויינת שגיא, אשריך! :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. מאת De-Panther:

    אמנם הזכירו את זה כאן בתגובות, בקשר לנושא העמידה בזמנים, אני תמיד מוסיף משפט בסגנון – עמידה בזמנים תלויה בשיתוף הפעולה של הלקוח.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  13. תותח אתה גבר… זה לא רק עוזר.. זה משפר את רמת היחסים בין הלקוח למעצב .. ויוא לא פיקסל פרפקט … זה ממש פרפקט …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  14. וואו, שגיא, תודה רבה!
    כל הכבוד על האומץ לפרסם דבר כזה. לכאורה, אין בזה שום דבר בשביל להזיק, אבל לא ראיתי אף אחד שמפרסם את ההצעה שלו לנסח חוזה, באף תחום. הדברים האלו הרי נכתבו בדם, ואין להרבה אנשים דם להציג דברים כאלו.
    ישר כוח.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  15. מאת שחר:

    למי שמפתח/מעצב לפלטפורמות כמו פייסבוק כדאי להוסיף סעיף שהפרויקט מותאם למצב הנוכחי של הפלטפורמה ועלולים להיות שינויים בפלטפורמה שידרשו שינויים ותיקונים בעתיד והאם זה כלול במחיר.
    פייסבוק היא הבעיה האמיתית -הם משנים את הספריות ולעיתים גם מראה ועיצוב ולא תמיד יש התראה מראש ופתאום לקוחות זועמים מתקשרים שמשהו לא עובד.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +6 (from 6 votes)
  16. נושא חוזה העבודה הינו נושא רגיש וחשוב עבור עוסקים עצמאיים בכלל ומעצבים בפרט.
    חוזה טוב יכול לעשות בקלות את ההבדל בין פרוייקט מוצלח ורווחי לסיוט מתמשך עליו יפסיד המעצב (בין אם הוא מודע לכך ובין אם לא)

    למרות הנקודות החשובות המוזכרות בפוסט זה, הידוק החוזה זהו תהליך אותו תופר המעצב בהתאמה אישית (אין חוזה אחד שמתאים לכל סוגי הפרוייקטים) וכמובן על בסיס הנסיון ההולך וגדל של המעצב מפרוייקטים קודמים.
    אין דבר כזה חוזה מושלם, אבל זה בסדר גמור כל עוד משתפרים מפרוייקט לפרוייקט.

    לחוזה תפקיד חשוב בתאום הציפיות בין מה שהלקוח מדמיין לפני תחילת התהליך למה שקיבל בפועל
    ולכן חשוב לסתום את כל החורים ולנקות את כל הגוונים האפורים. מנסיוננו האישי משפטים (ובעיקר הגישה) כגון: "חשוב להדגיש כי הסטודיו אינו מאמין בהגבלה של סקיצות." הינם בעייתים מאוד ומתכון לאסון.

    בדומה לאדריכלים, מעצביים תעשייתים ואנשי יצירה נוספים, חשוב להבהיר ללקוח כי הוא משלם עבור העבודה, הזמן והנסיון של איש המקצוע, בין אם יבחר להשתמש בה ובין אם לא. אנו מגדירים מראש את מספר הכיוונים העיצובים אותו יקבל הלקוח במסגרת הצעת המחיר. במידה ולא יהיה מרוצה (ואצלנו לשמחתינו זה עוד לא קרה) הוא רשאי לקבל את קבצי העבודה עבורם שילם ולהמשיך הלאה.

    זהו בנתיים, בהצלחה לכולנו!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  17. מאת א:

    אחד הדברים שלי הכי מפריעים זה השוטף פלוס משהו.
    אני מתחיל כל הצעה בתשלום בתוך עשרה ימי עבודה ממסירת החשבונית. נראה לי מספיק זמן לתת למנכל לחתום על הצק.
    כמובן שזה הדבר הראשון שהלקוח שואל לגביו. אנחנו משלמים שוטף פלוס 45, 60, 90 ואפילו 120.
    התגובה שלי משתנה מלקוח ללקוח. אני יכול לבשר שמספר לקוחות שלוז התשלום נראה קשיח ניאותו לשלם בתוך 10 ימים. האדמה לא רעדה.
    בחלק מהמקרים אני מעלה במחיר לשעה/לפרוייקט. ובחלק אחר מהמקרים (טוב, חלק נכבד) אני זה שמתקפל. אבל לא בלי שניסיתי והתמקחתי. ממליץ לכולם לנסות.

    אפשר לקבל עוד רעיונות מפה
    http://www.ser.org.il/ser-principles/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  18. מאת א:

    * כלומר, פה
    http://www.ser.org.il/content/359/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. מאת אבי כהן:

    חוזה יפה אבל לפי דעתי ישנם כמה סעיפים שהייתי מנסח אחרת / מוסיף,
    את החוזה שלי גם כתבתי ב"דם" אחרי הרבה פרויקטים שקיבלתי ועברתי ולמדתי עם השנים, הכל עניין של ניסיון,
    באשר לתנאים והגבלות שציינת בחוזה, אני ממליץ לציין גם את הצד האופטימי והחיובי ללקוח, ולציין את הזכויות ולא רק את החובות.

    לדוגמא,
    אחריות על באגים/תיקונים וכד', לא מוזכר בחוזה.
    תמיכה טכנית במידה ויש צורך בכך.
    הטמעת התוכן הראשוני באתר
    וכד'.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +3 (from 3 votes)
  20. מאת אבי כהן:

    דבר נוסף, חסר "מבוא" לחוזה" שמסביר את ההגדרות של המילים: "לקוח" , "ספק" , "סטודיו" , "סקיצות" , "זכויות יוצרים" וכד'.

    הסטודיו שומר על זכותו להפסיק את העבודה בכל שלב של הפרויקט במקרה של התנהגות לא הולמת מצד הלקוח ו/או עיכוב במתן פידבק או שליחת חומרים ו/או הגזמה בכמות הסקיצות

    "הגזמה" – ביטוי שלא הייתי משתמש בו בחוזה, זה לא דבר מוגדר.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  21. מאת ערן:

    אתה באמת מאמין בזה? "חשוב להדגיש כי הסטודיו אינו מאמין בהגבלה של סקיצות."

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
    • באמת שכן… אם אני בתור איש מקצוע לא מצליח לקלוע לטעם של הלקוח שלי זה לרוב אומר שמשהו בי לא בסדר.
      אבל אם הלקוח משגע עם שינויים ומשנה את דעתו כל סקיצה אז משהו בלקוח לא בסדר ואז אני יכול להתבסס על הסעיף הקודם של "הסטודיו רשאי להפסיק את העבודה עם הלקוח".

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +4 (from 6 votes)
  22. מאת Alma:

    המילה "הגזמה" ממש לא מתאימה להצעת מחיר. יש לקבוע כמות סקיצות הכלולות במחיר וזהו

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 3 votes)
  23. מאת איילת:

    אחלה פוסט, תודה רבה. זה עוזר מאוד לוודא שאכן מכניסים את כל הסעיפים הרלוונטים בהתחלה כדי לא להתחרט על זה אחר כך…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. מאת חן אברהם:

    היי..
    עזרת לי מאוד, אני בדיוק מתחילה את קריירת הפרילנס שלי ונקודות כאלו מאוד מאוד עוזרות..
    כמו כן.. יש להוסיף סעיף כי אישור סופי לעבודה יתקבל לאחר הגהת הלקוח. המעצב אינו אחראי על טעויות כתיב ו/או ״השמטת״ חומרים בטעות.. לכן גם חברות ואירגונים מוסיפים ט.ל.ח… בקיצור אחריות המעצב על ההגהה והאישור הסופי מגבה על כך.. אם יש למישהו ניסוח טוב לכך, אני אשמח לשמוע..
    המון תודה, חן

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  25. מאת ניב:

    תודה שגיא, אתה מלך!
    עזרת לי מאוד עכשיו.. :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. מאת פנינה:

    תודה רבה, זה כ"כ מועיל! אתם ה-מקום למעצבים בישראל…. מזל שיש אותך שגיא :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. מאת דקלה דאנה:

    תודה רבה!!!!!! מקסים….

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. מאת שלומי:

    עזרת לי רבות, יצאת מלך.

    תודה רבה!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. מאת שרונה:

    תיקונים על גבי העיצוב הנבחר ברמת שינוי טקסטואלי / צבעוני.

    ההזמנה אינה כוללת רכישת תמונות, פונטים, הוצאות הפקה, דפוס, שליחויות או פריטים מעבר למצוין בהזמנה.

    במקרה של ביטול הזמנה של סעיף שהותחלה העבודה עליו, מכל סיבה שהיא, ייגבה סכום מחצית עלות הסעיף, לפי כמות הסעיפים (הסכום יקוזז מדמי הקדימה שכבר שולמו). עבור סעיף שבוצע במלואו ייגבה תשלום מלא, גם במידה ויתרת ההזמנה מבוטלת.

    שינויים לאחר החלטה סופית יבוצעו בתוספת תשלום עפ"י שעות עבודה

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. מאת שרונה:

    ועוד משהו-

    חשוב שהחוזה יהיה שקוף ויבהיר את תנאי העבודה.
    אבל גם מאוד חשוב שהחוזה לא יהיה ארוך מדי – זה מייצר אנטגוניזם ותחושת סרבול.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. מאת רמי ואטס:

    מעולה! עזר לי המון תודה רבה! :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. מאת עודד:

    כל הגבוד שגיא, עזרת לי המון!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

טרקבקים לפוסט

  1. פוסט אורח: טיפים פרקטיים לתהליך העבודה מול לקוח | פיקסל פרפקט מגזין

תנו בתגובה