הסיבות לומר 'כן' לכנסי עיצוב בישראל (פוסט אורח)

שיחות על פיקסלים, איורים ווקטורים על קפה עם חבר'ה עם אותו המכנה המשותף, הרצאות שמנחים מעצבים בכירים מהתעשייה, ויצירת קשרים שרק ניתן ליצור פנים מול פנים. אני ממש אוהב ללכת לכנסי עיצוב בארץ, ובכתבה הבאה אספר לכם בדיוק למה כדאי לכם גם ללכת לאחד כזה.

השראה

כמעצבים, אחד הדברים שמזין את הקריירה שלנו הוא כמות ההשראה אותה אנחנו סופגים.

גם אם באופן יום יומי אנחנו צורכים השראה דרך הניוזלטר של פיקסל פרפקטMuzli או Awwwards עדיין בסופו של יום אנחנו יכולים למצוא את עצמנו משתמשים פחות או יותר באותם כלים ומבצעים את עבודתנו באופן פחות או יותר זהה לאופן בו ביצעתם את עבודתכם אתמול ושלשום, מה שעלול לייצר את האויב הגדול ביותר של המעצב – שגרה משעממת.

בכנסי עיצוב תמצאו את עצמכם מוקפים במקצוענים מעולם העיצוב עם כמות אינסופית של אספקטים חדשים שמעולם לא יכולתם לחשוב עליהם בעצמכם. החל מכלים חדשים, טכניקות מורכבות עד דרכי עבודה יצירתיות, בכנסי עיצוב יש אינסוף של משאבים שמהם אפשר ללמוד.

בנוסף, בדרך כלל יש בופה חופשי שכמובן תמיד יספק עבורי כמות השראה אינסופית.

 

קשרים

אין חכם כבעל ניסיון, וגם אם אתה מעצב מוכשר שניסה את את הכלי פרוטוטייפינג הכי יעיל, ושמע על הפודקסט מעצבים הכי מוצלח לפני כל אחד אחר, תמיד יש דברים חדשים שאפשר ללמוד וליישם באופן מיידי.

השיחות שמנהלים בכנסים פותחות לך חלון הזדמנויות להכיר תהליכים שמעולם לא הכרת עם אנשים שמעולם לא פגשת אבל יודעים בדיוק למה אתה מתכוון כשאתה מביע זעם ותסכול על מפתחים עם דרישות הזויות.

ממש לא קל לייצר נטוורקינג על בסיס יום יומי. כנסי מעצבים לא רק שדוחפים לכך, אלא גם עושים את העבודה הרבה יותר קלה בשבילנו המעצבים.

באחד מכנסי העיצוב הגדולים בעולם של Awwwards למשל, על תג השם שלך אתה מקבל משימה למצוא מישהו מאוד ספציפי בקהל וכך ממצב שנתפס בעיני רבים כמעט מביך, הנטוורקינג הופך למשחק משעשע ומגניב.

 

מבט לעתיד

קחו לכם רגע ותנסו לדמיין איך נראה העולם שלנו לפני עשר שנים.

אם מדברים בזמנו על מושגים כמו עיצוב רספונסיבי, חווית משתמש, מיקרו אינטרקציות, ווירפריימנג, פרוטוטייפינג האם למישהו היה מושג על מה אתם מדברים? כנראה שלא.

העולם שלנו ככלל ועולם העיצוב בפרט משתנים באופן אקספוננציאלי. מה שאנחנו מכירים היום, הולך להשתנות לחלוטין בשנים הקרובות.

אחת הדרכים לא להחמיץ את הרכבת היא לקחת על עצמינו את האחריות כגילדה של מעצבים שייחד יוכלו לעצב את העתיד של הקריירה שלהם ושל העולם כולו. אחת הדרכים הכי יעילות מבחינתי לקחת את האחריות הזאת היא , ניחשתם נכון , להשתתף בכנסים.

בכנסי עיצוב, מלבד להבין מה קורה בימינו בעולם העיצוב, תוכלו גם לקבל רעיון של הכיוון שאליו התעשייה הולכת ועל אילו טרנדים שווה לפקוח עין ועל מה אולי כדאי שנתחיל לוותר.

 

 

השוק לוהט

כיום אנחנו חווים רנסנס בעולם העיצוב.

מהאדם בקצה שולחן הדיונים שהיו פונים אליו בבוז ואומרים לו "היי, חבר, תגרום לזה להראות יפה״ הפכנו להיות עם האחריות הגדולה שעליה החברה לפעמים קמה או נופלת.

חברות ענק מכפילות ומשלשות את כמות המעצבים אותן הן מעסיקות והביקוש עבור מעצבים מוכשרים הוא ענקי.

כל כנס עיצוב שמתקיים עוזר לנו להניע את התעשייה המטורפת הזאת קדימה.

בואו נודה בזה לרגע, למעצבים כיום יש את העבודה הכי טובה בעולם. משלמים לנו על להיות קריאטיבים ולבטא את עצמנו דרך היצירה שלנו, לכן אין זמן יותר טוב להיות מעצב מאשר עכשיו ובעתיד.

 

 

המעז מנצח

חברות רבות מבינות את הערך בלשלוח את העובדים שלהם לכנסים בדיוק לאור הסיבות שציינתי ממקודם.

כך קורה שמעצב בארגון גם הולך לכנס כיום עבודה, וגם מקבל חסות על הכרטיס מטעם החברה בה הוא עובד (כנסי עיצוב הם לעולם לא יהיו עניין זול).

כאשר אתם נתקלים בכנס עיצוב שעתיד להתקיים ויתן לכם ערך מוסף כמעצבים, אל תהססו או תתבישו לעדכן את המעסיק שלכם. תעזו!

הערך שתקבלו מכך שישלחו אותכם לכנס הזה הוא הדדי עבור שניכם ולכן במקרים רבים הוא ישמח לשלוח אותכם לכנס מטעם החברה.

 

 

דברי סיום

יש הרבה תירוצים לא ללכת לכנסי עיצוב. "המחיר מאוד יקר", "יש לי המון דברים לעשות בעבודה", "אני לא רואה איך ההשקעה הזאת חוזרת אליי" והרשימה עוד מתמשכת.

חששות אלה לגמרי לגיטימיות בקרב אנשים שמעולם לא לקחו חלק בכנסי עיצוב. אני, לעומת זאת, מרגיש שהשקעה תמיד משתלמת.

הזדמנויות העבודה הכי טובות שקיבלתי עם אנשים שעד היום קרובים אליי מאוד ברמה האישית התחילו דרך כנסי עיצוב.

גילוי נאות: בספטמבר הקרוב אקח חלק בכנס עיצוב הדיגיטל UX Salon Squares. מדובר בכנס עיצוב שעוטף בתוכו את כל הניחוחות והטעמים אותם הכרנו בכנסי העיצוב הבינלאומיים. האנשים המקצועיים ביותר בתעשייה הולכים לעלות על הבמה וללמד את כולנו איך עושים את זה נכון.

בין השאר , נלמד על הכלים החדשים שקיימים בשוק, איך לעבוד נכון עם המפתחים, על אמפתיה בחווית משתמש, איך להפוך רעיונות מופשטים למוצרים אמיתיים, ועוד המון דברים מעניינים שיעזרו לכל מי שמגיע לקחת חלק ולהיות מוביל בתחום העיצוב.

תנו הצצה לאג'נדה של הכנס כאן:

מלבד הרצאות, ביום השני של הכנס נקבל גם סדנאות פרקטיות ייחודיות שילמדו אותנו ליישם בעבודה שלנו תהליכי עבודה חדשניים. אגב – שגיא גם מעביר שם סדנה… Check it out.

לא יודע מה איתכם, אבל אני אישית מתרגש.

הנה הצצה לסרטון התדמית שלנו שמלווה את הכנס:

עכשיו תורכם

מה איתכם? מה הסיבות שבגללם אתם הולכים לכנסי עיצוב בארץ?

הפוסט נכתב על ידי:

סגירת תפריט

אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 

נשמח לתת לך עוד פרטים

יש למלא את הטופס הבא על מנת לשריין מקום באירוע הקרוב.


נא לבדוק ביומן לפני מילוי הטופס: 
30 למאי (יום רביעי)
בשעה 18:30
בתל אביב (מיקום מדוייק יישלח בהמשך)

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת ה-PDF מותנית ברישום לניוזלטר שלנו (מי שרשום לניוזלטר נחשב חבר בקהילה ולכן אנחנו מפנקים בגישה לכל החינמיים שלנו).


הניוזלטר נשלח פעם בשבוע ובו עדכונים משגיא ומצוות פיקסל, ורשימת קריאה עם המאמרים הכי חמים שיצאו בשבוע האחרון בתחום העיצוב והיזמות.

×

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה

קבלת ה PDF מותנית ברישום לניוזלטר שלנו. הניוזלטר נשלח פעם בשבוע ובו אך ורק תכנים איכותיים שנבחרו בקפיצה, ומתאימים למעצבים, יזמים, מתכנתים, אנשי שיווק ועוד. אם תראו שהתוכן אינו רלוונטי עבורכם, תוכלו להצאת מרשימת התפוצה בכל עת.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

נשמח לתת לך עוד פרטים!

לצפייה מיידית בסילבוס ובפרטים אודות הקורס אנא מלא/י את הפרטים כאן: