בדיקת פורטפוליו

בשנה האחרונה עברתי על עשרות תיקי עבודות של מעצבים.

כמעט תמיד היו שם דברים חסרים או שדורשים כמה עדכונים קלילים, שאם היו מתבצעים היו יכולים לעשות את כל ההבדל עבור אותם מעצבים ומעצבות בקבלת עבודות חדשות.

סיפור שהיה כך היה

לפני חודש פנה אליי מעצב מוכשר, שמשום מה לא הצליח למצוא עבודה חדשה. הצעתי לו לעבור על תיק העבודות שלו, ונתתי לו הערות של מה לשפץ שם. 

דיברנו בשישי, ועד יום ראשון הוא כבר ביצע את כל התיקונים. 

בשבוע שלאחר מכן הוא התקבל לעבודה חדשה.

זה נשמע אולי רחוק מכם? זה לא!

תיק העבודות שלכם הוא חלק קריטי בהצגה שלכם כלפי חוץ.

אחרי המקרה הזה – אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות איזשהו מאמץ לבקר עוד תיקי עבודות.

אז… שימו לב: אני מתכוון להשקיע יום שלם בבדיקת תיקי עבודות שלכם. זה יקרה בצורה מסודרת ביום ראשון, ה-10 לחודש, בכנס UX Salon. 

אני אהיה בעמדה משלי – בשיחות איתכם על תיקי העבודות שלכם!

שגיא, נשמע מצויין ואני כבר עם כרטיס לכנס! איפה נרשמים?

אז כל שעליכם לעשות זה להרשם לבדיקת פורטפוליו בטופס הבא (הבדיקה היא בחינם, אבל שימו לב שמספר המקומות סופר מוגבל).

שגיא, אבל עוד לא נרשמתי לכנס, ולא בטוח ארשם

אז מזמין אתכם דבר ראשון להרשם! 

יש לנו גם הנחה לקוראי פיקסל: כרטיס בעלות של ₪865 (כולל מע"מ) במקום ₪925 (מחיר מלא) אפשר להרשם כאן עם הקופון PIXEL11
(*הקופון תקף עד ה-8 במרץ)

ההשקעה הכספית בכנס, בניגוד למה שרובינו חושבים, היא לא בתכנים, היא בנטוורקינג.

למה אני משתמש במילה 'השקעה'?
כי בניגוד לכל מי שאומר שכנס זה הוצאה יקרה + ש'מפסידים' יום עבודה,  מהנסיון שלי זה ממש לא כך. כנס אחד יכול להכניס לעסק שלכם עשרות אם לא מאות אלפי שקלים.
איך?
מלהכיר אנשים חדשים. לעבוד על הקשרים שלכם בתעשיה.
יום אחד, במהלך השנים הקרובות, פרוייקטים ושיתופי פעולה של אלפי/עשרות אלפי/מאות אלפי שקלים יגיעו מהקשרים האלו. נראה לי כמו השקעה די משתלמת ביחס לפחות מאלף שקלים אם אתם שואלים אותי. גם עבור עצמכם, וגם עבור החברה בה אתם עובדים.

אני גייסתי מעצבים בזכות כנסים, אני השגתי לקוחות שהופנו אליי מאנשים שפגשתי בכנסים, השגתי ראיונות לפודקאסט שלי, ועוד. בנוסף, חלק מההרצאות שהייתי בהם נתנו לי כלים שאיתם חזרתי למקום העבודה והטמעתי אותם שם.

זה שווה, אז ממליץ לעשות מאמץ.

נטוורקינג זה משחק ארוך טווח, ואנחנו חייבים להבין את זה.

בקיצור, תעשו את החישוב שלכם. אבל אני ממליץ בחום להגיע, ואפילו להשיג אישור מהחברה בה אתם עובדים לשלם על הכנס ואם לא על כולו אז על חלקו.
מבחינתכם אתם מסבירים במקום העבודה שזה כנס חשוב שכל התעשיה נמצאת בו, ושיש לכם הרבה

ברגע שאתם קונים כרטיס, אני ממליץ לכם להרשם לבדיקת פורטפוליו בטופס הבא(שוב, רק מזכיר שהבדיקה היא בחינם, אבל מספר המקומות סופר מוגבל אז מהרו לנצל את ההזדמנות).

יש לכם שאלות לגבי הבדיקה? לגבי הכנס?
מוזמנים ליצור איתי קשר ב- sagi [AT] pixelperfect.co.il

מקוה לראות אתכם שם! (אגב אם שם, גם אם לא בודקים את הפורטפוליו – בואו לומר שלום, אני תמיד שמח להכיר כל אחת ואחד מכם).

שלכם,

שגיא

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;