תחרות פיקסל דריבל 2015 כבר יצאה לדרך ואתם כבר העלתם המון עבודות מאוד מרשימות. אנחנו כידוע כאן לעזור אז ריכזנו את רוב הטרנדים שקיימים בדריבל וטיפים לבחירת השוט המושלם.
לכל מי שכבר נחשף לעולם הדריבל וגם למי שלא, הפוסט הזה פה כדי לעזור לכם ליצור את השוט המושלם! ריכזנו כאן דוגמאות של שוטים של לוגואים, טיפוגרפיה, UI/UX ואייקונים כדי לעזור לכם להיות שחקנים מעולים בדריבל ולהציג בצורה הטובה ביותר את העיצובים שלכם.
חשוב לציין שטרנדים זה דבר חולף והבחירה שלכם לאיך להציג את העיצוב צריכה להיות מושכלת ולא רק כי משהו טרנדי. זאת במה והשחקן הראשי זה העיצוב, אם זה לא נותן ערך מוסף, מעצים את העיצוב או מתחבר אליו, עדיף לשמור על נקיון ולהתרכז בדבר האמיתי.
יהיו דוגמאות גם של גיפים, למעוניינים עשינו טוטוריאל לייצוא גיף איכותי.
אז בואו נצלול…

לוגואים וטיפוגרפיה

הצגת הלוגו או הטיפוגרפיה בצורה נקיה

העיצוב הוא ללא דברים מסביב, רקע שטוח ואין מסביב הפרעות, אין פה פיצול תשומת לב של הצופה לדברים אחרים אז העיצוב חייב להיות פיקסל פרפקט.

Daily music
by kinessisk
Cyrillic logo
by Sergey Shapiro
Neg Fox
by George Bokhua

הצגת הלוגו או הטיפוגרפיה על גבי רקע

תמונת רקע יכולה להעצים את הלוגו, אך הבחירה צריכה להיות מושכלת, היא צריכה לשדר את אותה האווירה, נושא, פלטה צבעונית של העיצוב שלכם, הטרנד הזה יכול להרים את העיצוב שלכם ולתת לו במה וזה יכול להפיל אותו אם לא באמת בחרתם בחכמה את הרקע שלכם. שתי דוגמאות מעולות, השלישית קצת פחות עם הסבר למה.

Fashion Logo
By Valentina Badeanu
Follow your bliss
by Mark van Leeuwen

פה התמונה שנבחרה היא לא סתמית (Vegetarian 'Ventures), זה אומנם משחק על נושא משותף אבל לא משדר על אותה אווירה – הלוגו הוא קרטוני וחביב, מה שיוצר ריחוק ודיסונאנס עם הרקע הכבד והרציני.

Vegetarian 'Ventures
Vegetarian 'Ventures By Vanessa

הצגת הטיפוגרפיה או הלוגו כחותמת

הסיבה שהטרנד הזה כל כך פופולארי הוא שהוא נותן ״אמינות״ ללוגו ומוציא אותו מהמדיה הדיגיטלית ושם אותו על דף אמיתי ואפשר כמעט להריח את הדיו.

RK stamp
by Jonas
Monogram Lettering
by Valentina Badeanu

צילום של העיצוב בסביבת העבודה שלו

להראות את העיצוב שלכם בסביבת העבודה שלכם, עם הכלים בהם השתמשתם זה דבר מרשים, זה מראה על הידניות, ההשקעה, המגע האנושי, ובכך מחבר את הצופה בעוד מקומות רגשיים לעיצוב שלכם.

Jesse Korman
by Jason Carne

גיפים של לוגואים וטיפוגרפיה 

גיפים תמיד עוזרים לשדרג את החוויה ואת החיבור לעיצוב מצד הצופה בכך שניתן להראות את תהליך יצירת הלוגו או יכולות אנימטיביות. שימו לב אם אתם נותנים ערך מוסף לעיצוב ולעצמכם בזה שאתם עושים את זה או שסתם הזזתם כמה פיקסלים.

Cub Studio Logo Construct
by Fraser Davidson
Intro
by Daniel Isedal
I love you
by Matt Vergotis

UI/UX

התחום השולט בדריבל זה עיצוב ממשקים, מובייל וווב, הדרכים להציג את העיצוב שלכם הוא רחב וכדאי לבחור בהתאם. להלן הטרנדים שכיום נפוצים בדריבל.

השתלת העיצוב במכשיר 

הסיבה שהמוק-אפים האלה נהיו טרנדים היא שזה נותן תחושה יותר מציאותית וחיה לעיצוב שלכם.יש הבחורים השתלה בצילום, יש כאלה שבתוך הדמייה תלת מימדית, יש כאלה שמארגנים סביבה, מצלמים אותה ואז משתילים בה את העיצוב. אם אתם בוחרים להציג את העיצוב שלכם בצורה הזאת (כמו הדוגמא השנייה) הסביבה לא תהייה סתמית אלה תתמוך ותעצים את העיצוב, אם בגלל בחירת האלמנטים והצבעוניות שמתאימה.

BOSS Preview
by Ben Johnson
Ramotion
by Ramotion
IOS7 design app
by Julien Renvoye
Menu order process
by Cuberto
iPhone App interface
by  Oleg

צילום הדגמה של העיצוב בפעולה בגיף

אם יש לכם עיצוב שבאמת עבר כבר תיכנות, חים וקיים, זאת דרך להראות זאת, זה נותן מהימנות, חוויה, אין צורך ללמוד תוכנות אנימציה בכדי ליצור הדמייה, רק מצלמים ומעלים כגיף.

Floating burger 2.0
by Eddie Lobanovskiy
Share Animation
by Virgil Pana

צילומי מסכים אמיתיים בתוך סביבת העבודה 

הדוגמאות הבאות הם של העיצוב בתוך המחשב, אפילו בתוך התוכנה עצמה בה הן עוצבו מצולמות ע"י מצלמה. רואים חלקים מהמסגרת של המסך מחשב והצילום מבוצע עם זווית. זאת דרך נחמדה לייצר לצופה הזדהות איתך המעצב, אתה מכניס אותו לסביבה המציאותית שלך ושל העבודה. זה עושה את המעצב בעיני הצופה "יותר אנושי" כי זה לא הדמיות, זה גם סוג של הצצה למאחורי הקלעים.
Wireframe day!
by aaron stump
Sumostore
by Pieter van Est

הצגת העיצוב כמשטח רחב שנחתך

הצגת העיצוב בצורה הזאת נותן לצופה להרגיש את העושר, הגודל וההמשכיות, הוא נותן לו את ה-look & feel  של העיצוב ואז צולל לפרטים. יש הנותנים גם הרגשה פרספקטיבה ע"י מתן טשטוש בצדדים, זה משאיר את תחושת ההמשכיות והעושר אך ממקד את הצופה במה שאתה רוצה למקד אותו.

Wireframin'
by Creativedash
New Website Launched!
by aaron stump

הצגת העיצוב בפרספקטיבה עם עומק ותחושה של תלת מימד

טרנד חזק בדריבל זה להראות עיצוב באלכסון, הסיבה לכך זה שניתן להראות יותר עיצוב ביחס לגודל. האופן הצגה לא מראה את העיצוב שלכם בצורה שבאמת הצופה יראה אותו בחיים האמיתיים, שזה לא בזווית כמובן אלה בפרונט, אבל זה בסדר לחלק מהמקרים כי המעצב נותן הצצה, רוצה להעביר בעיקר את העיצוב הכללי, את האוירה, ואלמנטים בולטים מסויימים שאליהם הוא מכוון שהצופה יראה.

Weather Dashboard
by STUDIOJQ
Helmut Filmscanner new Features
by Danilo Bittorf

עיצוב פרונטאלי

שימו לב שבשלושת המקרים לא צריך להראות את כל העיצוב כולו בשביל להעביר את התחושה הכללית של העיצוב כולו, קולטים את השפה, האווירה, הצבעוניות והאלמנטים העיצוביים.
במידה ואתם שמים רקע מטושטש הוא צריך לתמוך באווירה של העיצוב ובפלטה הצבעונית שלו במידה.

New Personal Website
by Matt Olpinski
Web | Unsplash 2.0
by Rocky Roark
October's Very Own
by Jim DeBrock
Dashboard
by Ink Ration
My Dribbble Calendar
by Gal Sinay
Digital Menu
by Cosmin Capitanu

גיף מאפשר להראות  מספר מסכים, מראה יכולות אנימציה, מראה את הזרימה של האתר, פיתרון מעולה בלהראות הרבה במקום קטן, אך החיסרון זה האי יכולת להתרכז בעיצוב כמו שאפשר בעיצוב סטטי, אבל כמה כיף לראות את זה בלופ כמה פעמים… (:

GIF - Website
by Barthelemy Chalvet
IT'S HERE!
by Ben Cline

Crop – להציג רק חלק מהעיצוב

לא חייבים להראות את כל העיצוב ואפשר להראות רק את העיקר שלו ולהשאיר טעם של עוד. בדרך כלל של ממשק, אפליקציית ווב או תוכנה. זה נכון לעיצובים בהם שם מתרחש כל העיצוב- הלוגו, הסרגלי כלים, אייקונים וכו'.

Ribbet — Dark Skin
by Sergey Valiukh

UX

בזכות הגיפים מתאפשר להראות את חווית המשתמש בפעולה, חשיבה ארכיטקטונית ו-FLOW. זה לא דורש תמיד עיצוב מטורף, זה הצגת פתרונות, רעיונות, פעולות ועוד'

Qards Contacts Form
by Sergey Shmidt
Submit Button
by Colin Garven
Next step & Validation
by Alexis Doreau

אייקונים

באייקונים לא תמיד צריך יותר מלסדר אותם בצורה ברורה כדי שיהיה ניתן להתרכז באיכויות ובשפה, להציג אותם בצורה פשוטה בהחלט עובד.

48 Bubbles Iconset
by Umar Irshad
Anicons Practice
by Virgil Pana
Leica M Series
by Sangho Jeon
Snapshot
by Phong Luong

 

לסיכום

יש המון דרכים להציג שוטים בדריבל כדי למשוך תשומת לב והראנו לכם פה המון צורות שעובדות ולא סתם נהיו פופולארים, אבל תמיד כדאי להזהר שלא ללכת אחרי הטרנדים רק כי הם שם אלא גם לחשוב בצורה מקורית ויצירתית.

לכו תדעו אולי הטרנד הבא יתחיל משוט שלכם! בהצלחה!
לעמוד הסבר והשתתפות בתחרות

לטטוריאל לייצוא גיף איכותי

השראה לגיפים

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;