וואו, איזו שנה זו הייתה!

אז מה הייה לנו השנה?

2015 בפיקסל פרפקט מגזין

 בפן האישי

בשבילי, שגיא, אישית זו הייתה שנה מטורפת.

זו שנה שהפכתי בה ממעצב ראשי (ולצידי נועם ליס המוכשר) בסטארטאפ של 100 איש נכון לתחילת 2015, לדיירקטור של העיצוב בחברה של (נכון להיום) מעל 270 איש ועם צוות של 5 מעצבים מדהימים.

הייתי בארה״ב בנובמבר, ושם פגשתי מעצבים מדהימים מהחברות המובילות בעולם (ביניהם פייסבוק, אובר, IDEO, יאהו, Etsy, invision, גוגל, ועוד). עברתי בגוגל הדרכה של יומיים בנושא Design Sprints מטעם הפעילות שלי כמנטור UX לסטארטאפים בלאנצ׳פד בגוגל קמפוס. הרמתי שני מיטאפים: אחד בסן פרנסיסקו ואחד בניו יורק, במסגרת הפעילות שלי ב-HackingUI (הבלוג שלי באנגלית). שם השקתי גם פודקאסט חדש, וחנות חולצות למעצבים.

בנוסף, זו שנה שבה הפכתי לאבא בפעם השניה (כתבתי גם על זה), וגם שנה בה עברתי לדירה חדשה בשכונה חדשה עם המשפחה שלי.

לסיכום

הייתה שנה מטורפת. מי יודע מה שנה הבאה תביא, אבל העיקר שנמשיך להנות יחד בקהילה הקטנה שלנו פה בארץ.

אני רוצה לפרגן לכל מי שעושה פה דברים. כל מי שכותב מאמרים, משיק בלוגים, פודקאסטים, וידאו בלוג, קייס סטאדי וסטרטאפים. זה כיף לראות עוד תכנים איכותיים מישראלים איכותיים :)

אני רוצה להודות גם לצוות פיקסל היקר (יותר נכון משפחת פיקסל) שעובדים קשה על מנת שתוכלו להינות מכל התכנים שלנו פה במגזין. ממאמרים, מהניוזלטר, מהפעילות שלנו בקבוצת הפייסבוק והעדכונים בדף הפייסבוק.

ואחרונים חביבים, והכי חשובים, אני רוצה להודות לכם – הקוראים המסורים שלנו, שלא מפסיקים לתמוך, לשתף ולפרגן לנו ברשתות החברתיות ובמיילים. זה תענוג שיש כזאת קהילה פה בארץ. מאחל לכולכם (וגם מכל צוות פיקסל) – שתהיה לכם שנה מאושרת, מוצלחת, בריאה ובטוחה, ועם המון כיף בעבודה וגם בחיים האישיים.

שלכם,
שגיא

 

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;