בסרטון שאתם יכולים לראות ממש כאן דיברתי על כמה טעויות שפרילנסרים עושים בעבודה עם לקוחות שלהם 

אם תרצו אמ;לק (קיצור אבל ללא פרטים) של מה שדיברתי עליו בסרטון:

1.מעצבים לא שואלים שאלות נכונות!

תשאלו את השאלות הנכונות:

  •  איפה הלקוח רוצה לראות את העסק שלו עוד חצי שנה אחרי שהאתר באויר, ומה התפקיד של האתר בכל זה?
  • מהי פעולת ההמרה באתר ובדף הבית (שאיתו תתחילו את הפרוייקט)? בסרטון אני מדבר על זה. תחשבו על המרה, כי אתם מעצבים כדי שהאתר יעשה כסף ללקוחות שלכם לא רק ליופי.

2. מעצבים לא מציגים ללקוחות שלהם את האתרים בצורה נכונה:

  •  אל תשלחו את האתר במייל! זה הדרך הכי גרועה להרשים לקוח! גם אם הוא יאשר את העיצוב שלכם – אתם מפספסים גורם קריטי שיגרום לו לא להפסיק לדבר עליכם אם תעשו את זה נכון, ומצד שני פשוט להרגיש שזה עוד חלק מהיום שלו אם עשיתם את זה לא נכון.
  •  תחשבו איך אתם יוצרים אפקט של וואו. שהלקוח רואה את העיצוב שלכם אבל שהוא חייב להיות מאורע בתהליך שעברתם. תחשבו על קונטרסט. גם בעבודה עם הלקוח אנחנו צריכים לייצר קונטרסט.

3. מעצבים שעובדים ללא תהליכים מסודרים בעסק שלהם:

  •  אם אין לכם שיטתיות בעבודה, אין לכם עסק שאותו אתם יכולים לגדל ולהרוויח ממנו. שיש לכם תהליכים אתם יכולים גם לכוון את העסק למצב בו אתם מוציאים את עצמכם מהעסק בשלב כלשהו!
  •  תחפשו אחר השיטה המושלמת שאיתה תוכלו לעבוד כדי להפוך את העסק שלכם (כן – העבודה שלכם זה עסק לכל דבר) למכונה מתקתקת ורווחית!

לסיום, תתארו לכם איך זה ירגיש שיש לכם עסק של ממש, שעובד בצורה מתוקתקת מול לקוחות, שלקוחות לא מפסיקים לדבר עליכם, ושאתם יכולים להראות תוצאות של ממש מהעבודה שלכם.
יותר מזה – מה אם היה לכם את הכח גם לבנות את העסק כך שאתם מעצבים ובונים את האתרים של עצמכם?

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;