השקת הפרוייקט דיזיין אוורדס - במה לעיצובים כחול לבן
שבוע שעבר הושק לראשונה בישראל האתר designawards.co.il – לתחרויות עיצוב אתרים, אפליקציות ועיצוב לפייסבוק. האתר הוקם במטרה לקדם את קהילת המעצבים והמפתחים בזירת האינטרנט המקומית.

האתר, בבעלות הסטודיו "רדיקל פוקס" של רותם אלימלך וצחי בן-עזרא, מעניק לפרילנסרים וחברות בתחום העיצוב פידבקים למוצרים החדשים שזה עתה פיתחו/השיקו באמצעות צוות מומחים וחוות דעת של חברי הקהילה.

דיזיין אוורדס
דיזיין אוורדס

למה אתר לפרסי עיצוב חשוב לנו המעצבים בארץ?

קהילת המפתחים והמעצבים הישראלית צוברת תאוצה בשנים האחרונות. מיסוד הקהילה ותמיכה הדדית יכולים לסייע לכל מעצב אינדיבידואל או סטודיו למקסם את עבודותיו ע"י שיתוף העבודות מול צוות מומחים וגולשי הקהילה ובכך לקצר את הדיאלוג המתמשך מול הלקוח הסופי.
בנוסף, התחרות בין העיצובים דוחפת אותנו בתור מעצבים להישגים גבוהים יותר ולקידום הרמה של העיצוב בארץ.
מבחינת  מה שקורה בעולם, אנחנו פה בארץ כמו תמיד נשארנו טיפה מאחור, ועיצובים בארץ הרבה פעמים לא מגיעים לאותה רמה של עיצוב וטכנולוגיה כמו האתרים בחו"ל.

מה הולך בחו"ל?

בעולם ישנם כמה וכמה אתרים לפרסי עיצוב, ביניהם CSSDA, awwward , CSS Winner, ועוד…
האתרים האלו מוכיחים את עצמם כמרכיב עיקרי בקידום העיצוב ברשת ובכלל. כאשר יש רמה מסויימת של אתרים שרק עולה ועולה הרצון של מעצבים להשתפר עולה בהתאם.
האתרים הללו תורמים רבותח לקביעת הטרנדים שקיימים ברשת כיום.

אתר פרסי העיצוב הידוע - Awwwards
אתר פרסי העיצוב הידוע - Awwwards
אתר פרסי עיצוב ידוע CSSDA
אתר פרסי עיצוב ידוע CSSDA

אז איך זה עובד?

פרילנסרים וחברות אשר מעוניינים לחשוף את עבודתם מוזמנים להיכנס לאתר, להעלות את עבודתם ובכך להיכנס לרשימת המועמדים. התחרות פתוחה לכולם וניתן להגיש לא רק עיצובים של אתרים, אלא גם עיצובי אפליקציות מובייל ופייסבוק.
תהליך הבחירה של האתר המנצח מבוסס על נוסחה פשוטה : % 70 דירוג צוות המומחים ו 30% מהקהילה (מספר הלייקים שקיבל הפרוייקט בפייסבוק).

בכדי להגדיל את הסיכויים של האתר לזכות מומלץ לשתף את עמוד הפרויקט ברשתות חברתיות עם בני משפחה וחברים ולבקש שיצביעו עבור אתרכם.
כמו כן מומלץ בלי שום קשר להיות פעילים ב"דיאלוג-תגובות" בעמודי העיצובים השונים.

המומחים
ניתן לימצוא את רשימת המומחים בתחתית האתר

מה יוצא למעצבים מהגשת עיצוב באתר?

חשיפה – אם העיצוב שלכם ייבחר כעיצוב מנצח (ובמידה מועטה יותר אבל עדיין אם רק תגישו את האתר והוא יופיע באתר) תקבלו חשיפה רצינית. מדובר לא רק בחשיפה למעצבים אחרים ולחבר המומחים באתר, אלא גם מחברות ומותגים גדולים אשר יחשפו לאתר וירצו את שרותכם לפרוייקט הבא שלהם.

שיפור עצמי וביקורת – כאשר תגישו את העיצובים שלכם תזכו לביקורת מצד המומחים אשר נבחרו בקפידה על מנת לספק לכם את הדעות המקצועיות והרלונטיות ביותר (גילוי נאות: אני ביניהם).

לסיכום

למה אתם מחכים?

הוסיפו את העיצובים שלכם עוד היום

ותחשבו על האתר הזה בעיצובים שאתם עובדים עליהם. אני מאוד מאמין בפרוייקט הזה ומקוה שאתם בתור קהילה תתמכו בו ויחד נוכל להמשיך להרים את הרמה שלנו כמעצבים ולחזק את הקהילה הקטנה והאיכותית שלנו כאן בארץ ישראל הקטנה.

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;