פיקסלגיק- מה שחם בעולם העיצוב

בפוסט זה אסקור מדי שבוע כמה מהפוסטים האיכותיים שפורסמו במהלך השבוע החולף בעולם העיצוב ברשת מתוך הבלוגוספרה העולמית. הפוסטים כוללים כמה תחומים אשר כל אחד מהם רלונטי לעבודה היומיומית שלנו כמעצבים.

פיקסלגיק הינה פינה שבועית אשר מתפרסמת בניוזגיק מדי מוצאי שבת.
אני גם ממליץ בחום למי שרוצה להתעדכן בעולם הטכנולוגיות להירשם לניוזלטר שלהם.

השבוע יצאו כמה מאמרים שפשוט אסור לפספס! השראה מעיצוב ribbons & tags, מדריך לעיצוב אתר רספונסיבי, איך לבנות טמפלט בוורדפרס על מנת למכור אותו בצורה המונית, איך שיטת עבודה ממוקדת חווית משתמש יכולה להועיל לנו בעבודה מול לקוחות, ועוד!

השראה

WDL הוציאו פוסט עם 21 דוגמאות לשימוש טוב בטיפוגרפיה בעיצוב אתרים. שווה צפייה ובכלל שווה להיות בעניינים של כל מה שקשור בטיפוגרפיה ברשת.

Land of Web הוציאו פוסט השראה מעיצוב של סרטים וטאגים (Ribbons & Tags) בעיצוב ווב. היום הטרנד של סרטים בעיצוב הופך להיות יותר ויותר פופולארי לכן זה פוסט פשוט מעולה.

מדריכים

כריס ספונר ממשיך עם הטוטוריאל השני בסדרה של טוטוריאלים – איך לעצב ולבנות בלוג טיפוגרפי בוורדפרס. הפעם הוא מפרט כיצד הוא הופך את העיצוב מהטוטוריאל הקודם לHTML5.
פשוט חובה לכל מעצב שרוצה להבין HTML5!

WDL הוציאו פוסט עדכני ורלונטי מאוד לנו המעצבים (וגם למתכנתים שביננו) – פריימוורקים ושיטות עבודה בעיצוב אתרים רספונסיבים. נשמע לכם כמו סינית? כדאי מאוד שלא, כי בימים אלו העיצוב הרספונסיבי מתחיל להיות כמו בימים שדיברו על DIVים שהטבלאות התחילו לא להיות באופנה יותר. עכשיו מדברים על עיצוב רספונסיבי כ- the new kid on the block שכנראה הולך להישאר, ויותר מזה- להפוך לסטנדרט!

כתבות מעניינות

Six Revisions הוציאו כתבה חשובה לקריאה: איך שיטת עבודה ממוקדת חווית משתמש יכולה להועיל לנו בעבודה מול לקוחות ולמנוע את הערות חסרות הגיון מלקוחות שלנו. זו כתבה מעולה וחובה לקריאה לדעתי.

סמאשינג מגזין הוציאו פוסט מעולה שנקרא “But The Client Wants IE 6 Support!”. הפוסט מדבר על איך אנחנו מתמודדים עם לקוחות אשר דורשים תאימות דפדפנים מלאה כאשר אנחנו רואים את זה בתור המון עבודה כדי לעשות את זה כמו שצריך-  והם רואים את זה כחלק מהעבודה אשר לא דורשת תוספת תשלום. שווה קריאה :)

קוד ופרונט אנד

סמאשינג מגזין הוציאו פוסט פשוט מעולה- איך לבנות טמפלטים של וורדפרס שתוכלו גם למכור. חובה קריאה לכל מי שמתעסק עם וורדפרס וחשב גם למכור טמפלטים.

חינמיים

קצת חוזר על עצמו עניין הפונטים לאחרונה, אבל למי שעוד לא נמאס בבלוג ספונגרפיקס של כריס ספונר יצא אחלה של סט עם 20  פונטים חינמיים. ולמי שעוד לא קרא את הראיון עם כריס בפיקסל פרפקט מגזין- מומלץ ביותר :)

סמאשינג מגזין הוציאו את פוסט לוחות השנה של חודש נובמבר! עשרות קלנדרים של חודש נובמבר מעוצבים להפליא. הגיע הזמן לפנק את הדסקטופ שלכם, לא? :)

[sep]

האם הקישורים כאן עזרו לכם?
האם מצאתם פוסט מעניין השבוע והוא לא הופיע פה?
שתפו כאן כתגובה.
שבוע נהדר!

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;