כל מה שרציתם לדעת על יצירת תיק עבודות ברשת ולא העזתם לשאול.

לכולנו ברור שכשמעסיק או לקוח רוצה לברר עלינו, הדבר הראשון שהוא עושה זה לפתוח גוגל. לשמחתנו, יש היום המון כלים ייעודים למעצבים שעוזרים לנו להציג את העבודות שלנו, ליצור קשרים, לקבל פידבקים מקצועיים, להתעדכן ולספוג המון המון השראה. הפוסט הזה הוא פוסט עדכון ל"אתרים להקמת פורטפוליו למעצבים" והוא סוקר כלים משני סוגים עיקריים – רשתות קריאיטיביות חברתיות ואתרים ליצירת פורטפוליו אישי. רוב הכלים שיוצגו פה הם חינמיים, אלא אם כן צוין אחרת.

חשוב לציין ששום דבר אינו כמו פורטפוליו מגניב, ייחודי שמתוכנת באופן אישי. אבל לאתרים אלה יש יתרונות משלהם – ניתן להקים אותם במהירות, לעדכן אותם בקלות, הם חינמיים והם עונים על דרישות רבות ומעניקים לכם נוכחות אינטרנטית נדרשת.

רשתות חברתיות

ישנן מספר רשתות חברתיות מעולות למעצבים. לא חובה לבחור רק אחת מהן לפעילות שלנו, להפך – כדאי להירשם לכמה שיותר מהן. אך חשוב לזכור: אם נרשמים לרשת מסויימת צריך תמיד להיות פעילים בה ולעדכן אותה. בדרך כלל מרשתות חברתיות כאלו ניתן לקשר לרשתות האחרות שלכן, כך שאם מישהו נחשף לעבודות שלכן ברשת אחת, הוא יוכל למצוא בפרופיל שלכם שם קישור לשאר הרשתות/פורטפוליו שלכם. בנוסף, אופי העבודות שמעלים לכל רשת הוא טיפה שונה. להלן רשימת הרשתות למעצבים…

דריבל – Dribbble

דריבל - Dribbble

  • ברחבי אירופה וארה”ב דריבל הפכה לסמל סטטוס: אם יש לך דריבל, אז אתה חייב להיות מעצב תותח. לעיתים, חשבון דריבל חשוב יותר מפורטפוליו, שכן ברחבי העולם ואפילו בארץ יזמים, אנשי כח אדם ובעלי חברות צדים כשרונות בדריבל.
  • דריבל מצליחה לשמור על רמה סופר גבוהה של עיצובים הרבה בזכות שיטת ההפצה שלהם: מדובר ברשת חברתית סגורה שאי אפשר להירשם אליה וישר להתחיל להעלות עבודות, צריך לקבל הזמנה. בנוסף, בדריבל ניתן להעלות רק תמונות קטנות – מה שנותן דגש וכבוד לפרטים הקטנים של העיצוב.
  • הלב של הקהילה הם “השחקנים” players, והם אלו שיכולים לשלוח הזמנות למעצבים שרוצים להצטרף.אפשר להרשם לדריבל בתור scout (צופים מהצד, טוב למי שרוצה.. לצפות מהצד) או prospect (טוב למי שרוצה לקבל הזמנה), בכל מקרה מומלץ להרשם, לאסוף קבוצות של "שוטים" shouts (עיצובים), לכתוב תגובות, לתת לייקים ולחכות שאחד השחקנים יחליט להעניק לכם הזמנה…

מתוך הדריבל של Eddie Lobanovskiy:Eddie Lobanovskiy [sep]

ביהנס – Behance

ביהנס - Behance

  • ביהנס היא רשת חברתית ע-נ-ק-י-ת (כיאה לבת במשפחת אדובי): יש בה יותר מ-40 מיליון תמונות של פרויקטים, חברים בה מ-172 ארצות שונות, היא מכילה 128 שדות קריאטיביים ו… הבנתם, היא ענקית.
  • חוץ מזה, היא גם איכותית – אפשר להחשף שם לפרויקטים מדהימים (באמצעות ה – activity feed שבדף הבית), לעקוב אחרי משתמשים ולהחשף גם לתהליכי עבודה מעניינים, בקיצור – מומלץ בחום לפתוח חשבון ולטפח אותו. כמובן, ככל שתהיו מעורבים ותצרו יותר קשרים, כך תחשפו יותר את העבודות שלכם.
  • כל אחד יכול לפתוח חשבון בביהנס, לא צריך הזמנה מיוחדת: הממשק של ביהנס ידידותי וקל לפתוח פרופיל משלכם, להעלות פרויקטים וליצור תיק עבודות אישי, לעקוב אחרי מעצבים ולקבל פידבקים ולייקים על העבודות שלכם.
  • ביהנס מציעה גם אפשרויות “למתקדמים” כמו: הקמת אתר מתבנית מעוצבת (שמקושר ישירות לרשת), לוח דרושים וזירת ציידי כשרונות, גלריות בנושאים ספציפיים (שמעולה להשראה ממוקדת), אזור לחשיפת סטודנטים ועוד…

מתוך הפרופיל של Juan Carlos Paz:  Juan Carlos Paz [sep]

פלייבורס – Flavors

פלייבורס - Flavors

  • פלייבורס היא רשת חברתית קצת אחרת – היא שואבת את הנתונים שלה מהפרופיל שלכם ברשתות חברתיות אחרות: Facebook, instagram, Flickr ועוד, ומה שמתקבל הוא עמוד בית אישי, מעין פרופיל חברתי שמורכב מכל הפרופילים החברתיים שלכם, שאותו אתם יכולים לעצב (יחסית בחופשיות), האפקט שמתקבל הוא נחמד – מעין סקירה רוחבית מנקודת מבט אחרת. החסרון בפלייבורס הוא שקצב טעינת הנתונים מהאתרים המקוריים קצת איטי, וזה מפריע.
  • ניתן לפתוח חשבון חינמי עם אפשרויות להתאמה אישית, וכמובן שאפשר לשדרג למנוי פרימיום עם אופציות רבות יותר

הפורטפוליו של Rick Santamaría: Rick Santamaría [sep]

קריאייטיבס – Creatives

קריאייטיבס - Creatives

  • זה הזמן לתת כבוד ליוזמה המקומית – קריאייטיבס: קריאייטיבס היא רשת חברתית למעצבים ישראלים, והיא נותנת מגוון כלים לקבלת חשיפה והשראה מקומית: תיק עבודות אישי, בלוג איכותי, פידבקים מקצועיים, לוח משרות, תחרויות עיצוב, זירת ציידי כישרונות ועוד.
  • האתר מאפשר למעצבים / מפתחים/ אנשי שיווק / צלמים לפתוח פרופיל וליצור אזור אישי בו ניתן לפרסם קורות חיים, פוסטים, וכמובן – פרוייקטים (ברגע שאתם מפרסמים פרויקט, הוא מוזן ללוח הכשרונות בדף הבית של האתר ומקבל חשיפה אוטומטית), פוסטים, קורות חיים ועוד.

מתוך פרופיל הקריאייטיבס של סטודיו חמוצים:hamutzim creatives [sep]

קורופלוט – Coroflot

קורופלוט - Coroflot

  • קורופלוט היא רשת חברתית שדומה ברעיון ובמבנה שלה לביהנס: אפשר לפתוח פרופיל חינמי שמשמש כפורטפוליו אישי, ניתן לעשות התאמה אישית קלה לדף שלכם, ולהשתמש ברשת כדי לחשוף את העבודות שלכם, להיחשף למעצבים נוספים, להצעות עבודה וכו'. דף הבית שלהם מורכב מאימג'ים מתוך הפרויקטים שהועלו לרשת ומהצעות עבודה אטרקטיביות.

מתוך הפרופיל של Cubby Golden בקורופלוט:Cubby Golden coroflot

מה שבאמצע

מדובר באתרים שהם אמנם בראש ובראשונה מהווים פלטפורמות להקמת תיקי עבודות, אבל גם יש להם את המוטיב של Exploration של מעצבים אחרים, ומציעים לאנשים מבחוץ דרכים לגלות כשרונות בצורה כזאת או אחרת.

קרגו קולקטיב – Cargo Collective

קרגו קולקטיב - Cargo Collective

  • קרגו קולטקיב היא משהו בין רשת חברתית (די ותיקה) לבין פלטפורמה להקמת פורטפוליו – היא מציעה לחברים שלה אתרים שעומדים “לבד” מחוץ לאתר שלה, כאשר נכנסים לאתר שלכם- ההרגשה היא שנכנסים לאתר שלכם, ולא לרשת חברתית של מעצבים. יחד עם זאת, היא מקשרת בין מעצבים- ניתן לגלוש בגלריה שלה, לגלות מעצבים חדשים, לעקוב אחריהם, או לצבור קהל של עוקבים משלכם.
  • קרגו היא חינמית ומבוססת על קוד פתוח, כדי להרשם אליה צריכים להגיש בקשה לחשבון. היא מציעה מגוון כלים לניהול התוכן שלכם וכמה תבניות עיצוב שנראות טוב ומתאפיינות בקו מאוד מאוד נקי על גבול המינמליסטי.

ככה נראה האתר של always with honor – תמיד כיף לראות עבודות מסחריות שהן על גבול האומנות:always with honor [sep]

הוברבורד – Hoverboard

הוברבורד - Hoverboard

  • הוברבורד היא רשת חברתית חדשה שבדומה לקרגו, שמה את הדגש על הפרופילים האישיים של כל חבר בה, היא נותנת פלטפורמה ליוצרים מסוגים שונים: מתכנתים / מעצבים / כותבים וכו' להקים פרופיל – דף נחיתה שכולל בלוג, פרויקטים, טיימליין של הקריירה שלכם, הפן החברתי של האתר מתבטא ב – endorsement: ניתן לתת או לקבל חסות מחברים נוספים ברשת.
  • הזנת התוכן שלכם לאתר היא קלילה, והעיצוב שלהם פשוט וחמוד (במיוחד הטיימליין). מה שנחמד בהוברבורד היא העובדה שלא כולם מכירים אותו, אז הוא עדיין בגדר ייחודי, אבל זה גם החיסרון של הרשת, שנראית עדיין בתחילת דרכה, בלי הרבה משתמשים עדיין, ובלי הוכחה של היכולות שלהם עדיין (למרות שחיפשתי – לא מצאתי עמודים פנימיים של פרויקטים עם מספר תמונות פר פרוייקט, או וידאו, מה שיכול להיות בעייתי עבור חלק מאיתנו…). בקיצור – שווה בדיקה והתעמקות במידה והעיצוב מוצא חן בעיניכם ומשרת אתכם היטב.

והנה פרופיל ההוברבורד של Shashank Shrestha, יוצר סרטים מקטמנדו:Shashank Shrestha hoverboard [sep]

קרופ – Krop

קרופ - Krop

  • קרופ הוא אתר שפועל משנת 2000 ומכוון כלפי מעסיקים שמחפשים מעצבים. היום יש לקרופ יותר ממיליון מבקרים בחודש והוא משמש כמאגר מידע של 90,000 תיקי עבודות של מעצבים שונים. בנוסף, יש באתר לוח דרושים בו ניתן לראות את המשרות המתפרסמות ולפנות בצורה אקטיבית אל החברה שמעניינת אותכם.
  • כל אחד יכול לפתוח חשבון חינמי שמוגבל לעיצוב בסגנון אחד, ברגע שרוצים להחליף לטמפלייט אחר צריך לשדרג את החשבון. תיקי העבודות הנבחרים מוצגים בזירה החברתית של קרופ – Pluck't, כך שאם קהל המנויים של קרופ מעניין אתכם, מומלץ לפתוח שם חשבון.

מתוך פורטפוליו קרופ של Patrick Hoelck:patrick hoelck

פלטפורמות להקמת פורטפוליו

כל אחד מהאתרים הבאים הוא בעל מטרה אחת – להוות כלי ליצירת פורטפוליו נוח להקמה ותחזוק.

דאנקד – Dunked

דאנקד - Dunked

  • דאנק’ד הוא אתר חדש של המעצב אורמן קלרק מ- premium pixels, והוא מאפשר לכל אחד להקים פורטפוליו בחינם ובצורה מהירה.
  • אפשר לבחור בין שתי תבניות קיימות, שתיהן מעוצבות בגריד עכשיוי פשוט ונקי, ונראות טוב. החסרון (ובמקרים מסויימים יתרון) זה שאין יותר מידי מקום למשחקים עיצוביים והתאמה אישית של הגריד עצמו, אלא רק דרך עריכת הcss.
  • יש מגבלה על כמות הפרויקטים, התמונות ומספר עמודים שניתן להעלות לדאנק’ד, הדרך להרוויח עוד מקום היא ע”י הפצת האתר לחברים שלכם ואז אתם מתוגמלים בהתאם.

דוגמא של תבנית Vanilla: Dunked vanilla demo [sep]

וויקס – Wix

וויקס - Wix

  • וויקס היא חברה ישראלית שפועלת מאז 2006, ומכוונת לשוק העולמי. המחשבה שלהם היא לתת פלטפורמה ליצירת נוכחות אינטרנטית שלמה (לאו דווקא למעצבים) כלומר- אתר, דף פייסבוק, אפליקציה ועוד. חלק מהמוצרים שלהם הם בתשלום.
  • כל אחד יכול לפתוח חשבון חינמי בוויקס, אבל קחו בחשבון שבפורמט החינמי יהיו לכם כפתור פרסומת לוויקס וגם דומיין שלהם, ע"מ להסיר את הכפתור ולהכניס את הדומיין שלכם, תצטרכו לשדרג למנוי פרימיום.
  • מתחילת דרכם וויקס מייצרים תבניות שנראות טוב, ובעמוד הבית שלהם יש הרבה מאוד דוגמאות ואתרים חיים להשראה.
  • הממשק של וויקס הוא נוח יחסית להבנה, הם נותנים המון חופש ויכולת לקחת תבנית מוגדרת ולשנות לגמרי את הנראות שלה – מה שמאפשר לכם ליצור אתר שלא נראה כמו מיליון אתרים אחרים. החופש הזה יכול להיות גם חסרון, כי הרבה פעמים התוצאה הסופית לא מספיק מקצועית עבורנו כמעצבים.

אתר הוויקס של המאיירת לורה די פרנצסקו: laura di francesco [sep]

סקוורספייס – Squarespace

סקוורספייס - Squarespace

  • סקוור ספייס הוא שירות בתשלום, ומספיק להכנס לדף הבית שלהם כדאי להבין למה – הוא הכי קרוב מבין הפלטפורמות המוכנות לאתר מגניב שמותאם אישית. הוא מציע אפשרות להקים פורטפוליו אישי שמבוסס על אחת מ-35 תבניות קיימות שנראות מעולה.
  • הממשק ניהול נוח – אפשר לאפשר להחליף בין תבניות ויש מספיק חופש לשינויים כדי לייצר אתר אישי יותר, אך עדיין מוקפד מבחינת העיצוב.
  • אפשר לפתוח יוזר לתקופת ניסיון של 21 ימים ולהחליט אם זה שווה את הכסף שלכם.

מתוך אתר squarespace של המאייר Darren Booth: darren booth [sep]

וויבלי – Weebly

וויבלי - Weebly

  • ויבילי היא פלטפורמה דיי ותיקה (ויש יאמרו מיושנת) וחינמית, שאפשר להקים בה אתר אישי- תחת הדומיין שלהם או תחת דומיין שרכשתם. יש להם כמה סוגי חשבונות – החל מהחינמי הבסיסי והבחלט מספק – ועד לpro (בתשלום) בו יותר אופציות פתוחות. יש להם אפילו סקשיין עבור מעצבים שרוצים לבנות אתר עבור לקוחות ולתת להם מערכת ניהול תוכן….
  • האתר מעניק דיי הרבה אופציות ותבניות, שגם איתן ניתן לשחק ולערוך ולהגיע לתוצאה לא רעה, אבל קחו בחשבון שזה דורש סבלנות וזמן, והממשק שלהם לא הכי נוח או מעודכן (מבחינה עיצובית)

מתוך אתר הוויבלי של ענת סעד:anat saad [sep]

קרבונמייד – Carbonmade

קרבונמייד - Carbonmade

  • קרבונמייד היא אחת מהדינוזאורים היותר ותיקים בתחום. היא מאפשרת לפתוח חשבון חינמי ובו עד 5 פרויקטים ו-35 תמונות, על מנת להעלות יותר תוכן תצטרכו לשדרג למנוי בתשלום.
  • האמת היא, שקצת עצוב לראות את קרבונמייד היום – הפלטפורמה שפעם היתה מהמוכרות בשוק הזדקנה, ואין סיבה אמיתית לפתוח בה חשבון: היא מעניקה מעט מאוד מקום, הבחירות העיצוביות בה מוגבלות ביותר (כמעט כל האתרים שלה נראים אותו הדבר בגלל סיבה זו), והאפשרויות לעריכה (אפילו ברמת הטאמבניילס לפרויקטים) לא פתוחות בחשבון החינמי.
  • בקיצור – שווה לזכור את השם שלה ולקוות שהיא תעודכן בקרוב…

מתוך אתר הקרבונמייד של Poky Wu:Poky Wu [sep]

פורטפוליו של דויאנטארט  – Portfolio by deviantART

פורטפוליו של דויאנטארט  - Portfolio by deviantART

  • פלטפורמה ישנה יחסית של deviantART ליצירת תיק עבודות – אתר חינמי, עם מעט אפשרויות לעיצוב (בחירה בין 2 סוגי צבעי לייאואט, 2 סוגי פונטים, וכן הלאה), וממשק לא נוח (ניתן להעלות תמונה אחת כל פעם, לא ניתן לשנות את שם הקבצים ברגע שהעלתם אותם) בקיצור – די מוגבל ולא מומלץ, אבל אולי יתאים למי שכבר יש לו חשבון ב- deviantART, ויוכל פשוט לסדר את כל החומרים שהוא כבר העלה לשם בתיק עבודות.

תבנית לדוגמא של deviantART:deviantart [sep]

בריזי – Breezi

בריזי - Breezi

  • בריזי (תודה לנועם ליס על הקישור) הוא אתר שחושב בצורה קצת שונה. כאשר נרשמים אליו, הוא מציג תבניות ועיצובים שונים ומבקש מכם לסמן מה אתם אוהבים או איזה סגנון של לייאאוט / פונטים / צבעים אתם מעדיפים. לפי ההעדפות שלכם הוא מציג אפשרויות נוספות, עד שמגיעים לאופציה האופטימלית ועליה עושים התאמה אישית (גם ברגע שבחרתם תבנית, ניתן לעשות לה התאמה ומיקס אנד מאצ').
  • לבריזי יש חשבון חינמי וחשבון פרו שנותן לכם אופציה לדומיין משלכם, הסרת הפרסום של בריזי וכו'.

הרובוט של בריזי עושה לכם מיקס:breezi [sep]

שואונד – Shown'd

שואונד - Shown'd

  • "נראה כמו מעין carbonmade משודרג", שגיא שרייבר, בפוסט פורטפולואים הקודם. האתר קצת יותר מהיר מקרבונמייד והם מהווים מעין זירה חברתית לציידי כשרונות (או כך לפחות כתוב באתר…). מבחינת עיצוב – יש מעט מאוד מקום למשחקים עיצוביים.

מתוך הפורטפוליו של f • otomator:f • otomator [sep]

פורטפוליו בוקס – Portfoliobox

פורטפוליו בוקס - Portfoliobox

  • פורטפוליו בוקס (תודה לאורלי בוז'ור על הקישור) הוא אתר חדש לבניית פורטפוליו אישי, שבו אין תבנית כללית אחת שמכתיבה את הנראות והפונקציונליות של האתר, וניתן לשלב כמה תבניות שונות ולקבל מראה ותוכן שונה בכל עמוד. החשבון החינמי הוא ללא פרסומת שלהם, אבל ישנה הגבלה על כמות התמונות (40) שאתם יכולים להעלות אליו.
  • פורטפוליו בוקס באים במטרה לתת פתרון כולל לעצמאיים קטנים: אתר, אתר למובייל, ניוזלטר, חנות אונליינית, נתונים סטטיסטים – מעין one stop shop בדומה לוויקס, אבל עם לוק יותר נקי ומעוצב.

מתוך האתר של my breakfast tale, בחורה שמתעדת את ארוחות הבוקר המושקעות שלה החל משנת 2011:my breakfast tale [sep]

אינדקסיביט – Indexhibit

אינדקסיביט - Indexhibit

  • אינדקסהביט היא מערכת וותיקה (מאז 2007) לניהול תוכן, היא חופשית וכל אחד יכול להוריד אותה, להתקין אותה על שרת, ולבנות בעזרתה אתר.
  • המטרה של אינדקסהביט – ליצור אתר אריכיטיפי בעל מבנה פשוט ביותר שמורכב מאינדקס ואזור לתצוגה, ככל שיותר אתרים יהיו בנויים בצורה זו, כך הדגש יהיה יותר על התוכן. בקיצור – שאיפות גדולות ועיצוב סופר מינימלסיטי.

האתר של Diego Levy:diego levy [sep]

דה סקרטרי – The Secretary

דה סקרטרי - The Secretary

  • סקרטרי היא מערכת פתוחה לניהול תוכן שמיועדת למעצבים, צלמים ומוזיקאים. ע"מ לבנות איתה אתר, תצטרכו להוריד אותה ולהתקין אותה על שרת האיחסון שלכם.
  • לסקרטרי יש תבניות קיימות שניתן להתחיל איתן ולהתקדם מהן לעיצוב מותאם עבורכם. האתר שלהם מאוד ידידותי וברור, ועושה חשק להוריד את המערכת ולשחק איתה.

הנה דוגמא לאתר של המאייר Alex Dukal שנבנה בסקרטרי:Alex Dukal [sep]

וואבזאי – Webzai

  • וואבזאי הוא שירות אינטרנטי חדש ומגניב שמאפשר ליצור פורטפוליו און ליין. היתרונות: מבוסס html5, מבחר גדול מאוד של תבניות למטרות שונות שבא מראש עם גרסת מובייל, הרשמה קלה ומהירה וממשק נוח שמאפשר גמישות רבה בעיצוב, בהגדרות פונטים, גרידים, צבעים, טקסטורות ואפילו בהתנהגויות שונות. בקיצור – נראה שווה!

הנה דוגמא לאחת מהתבניות שלהם: [sep]

כלים למתקדמים…

שני הכלים הבאים התחילו כפלטפורמות לכתיבת בלוגים, והיום הם כבר הרבה יותר מזה – וורדפרס וטאמבלר. שתיהן דורשות יותר התעמקות, השקעה ולימוד עצמי לעומת הפלטפורמות שהוזכרו עד עכשיו, אבל הן ידועות מאוד, מעניקות חופש וגמישות רבים יותר, ותוכלו להגיע איתן להתאמה אישית רבה יותר – מבחינה עיצובית ופונקציונלית.

וורדפרס – WordPress

וורדפרס - WordPress

  • וורדפרס היא מערכת פתוחה לניהול תוכן. כדי לבנות את האתר שלכם בוורדפרס בצורה עצמאית, תצטרכו לרכוש דומיין ושטח איחסון ולהתקין אותה (כמו תוכנת מחשב) על שרת האיחסון שלכם. יש לוורדפרס גם אפשרות לפתוח אתר שיושב על השרת שלהם ועם הסאב-דומיין wordpress.your-name.com, אך האפשרויות שם מוגבלות מאוד ותבניות טובות עולות שם הרבה כסף.
  • לאחר שהתקנתם את וורדפרס על השרת תצטרכו לקנות תבנית לאתר או להוריד תבנית חינמית. יש המון תבניות מעולות שניתן לקנות בעלות נמוכה יחסית  (תסתכלו למשל באתר: themeforest.net). בוורדפרס אתם יכולים לבנות אתר במהירות, עם מענה לשלל רזולוציות, ושתוכלו לעשות לה התאמה אישית מבחינת העיצוב.
  • במידה ובתבנית שלכם חסר לכם פיצ’ר כלשהו – אתם יכולים לחפש תוסף שיענה על הצורך שלכם ולהתקין אותו.

האתר שלנו – פיקסל פרפקט מבוסס על וורדפרס, וגם הפורטפוליו של המעצב עידן ארבסמן:idan arbesman

טמבלר – Tumblr

טמבלר - Tumblr

  • טאמבלר היא רשת חברתית (שנרכשה השנה ע"י Yahoo) שמאפשרת לכם לחלוק תוכן – תמונות, טקסט, מוזיקה, וידאו וכו' ובמתכונת של פרסום פוסטים. אם נוח לכם לחשוב על / להציג את העבודות שלכם בצורה כזו, טאמבלר תהיה מקום טוב להציג אותן.
  • פתיחת חשבון היא חינמית ונעשית בתהליך הרשמה פשוט ומהיר מאוד, ברגע שנרשמתם, אתם יכולים להתחיל להעלות תוכן ולבחור תבנית שתציג אותו בצורה שאתם רוצים. גם לטאמבלר יש הרבה מאוד תבניות – חינמיות או בתשלום שניתן לקנות ולהתקין.

הנה כמה דוגמאות: תבנית בשם Purify שנוחה להצגת עבודות עיצוב, תבנית Pop Gallery, הבלוג של Poky Doodles (שראינו מקודם בקרבונמייד), והאתר של Co-Op – סטודיו ישראלי לעיצוב.

רגע לפני שמסיימים – נקודה למחשבה: הפוך על הפוך

לא מזמן פרסמנו בניוזלטר שלנו (ואם עוד לא נרשמתם אז הגיע הזמן) קישור למאמר של רוברט ווילאמס, שהוריד את הפורטפוליו שלו מהאינטרנט ומסביר למה זה עשה לו רק טוב ואיך הוא הרוויח באותה שנה מלקוחות כמו שלא הרוויח מעולם. מומלץ לקרוא את המאמר הזה.

בקיצור :)

כדאי שתחשבו מה אתם רוצים שיופיע מבחינה מקצועית כשעושים עליכם גוגל, ומה יקדם אתכם הכי טוב במקצוע התחרותי שלנו. יש בחוץ המון כלים שיכולים לפתוח לכם דלתות, ויכולים גם לסגור אותן. הכל תלוי עד כמה תשקיעו בלתחזק את תיק העבודות שלכם, תהיו פעילים ברשת וכמובן תדעו גם להביא את התנועה הנכונה לשם. [sep]

לקריאה נוספת, הנה כמה מאמרים שיכולים לעניין אתכם:

[sep]

עדכון לפוסט:

  • אתר ישראלי חדש (בהצלחה :)) שמאפשר להקים אתר רספונסיבי במהירות הוא folyou, ההרשמה היא חינמית וניתן לשחק עם תבניות שונות. במידה ותהיו מרוצים ותרצו לפרסם את האתר, יש עלות חודשית, אך ללא התחייבות. היתרון הגדול שלהם הוא בהתאמה לעברית ואנגלית (ובמבחר פונטים של אאא).

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;