יש כל מני דרכים למציאת שותפים לסטרטאפ, בין אם זה מהיכרות מוקדמת או מפגש אקראי במיטאפ כלשהו. ביום ראשון הקרוב מתקיים אירוע ספיד דייטינג למציאת שותפים לסטארטאפים. אם אתם מחפשים סטרטאפ להצטרף אליו אז תמשיכו לקרוא…

זה לא כל כך פשוט למצוא שותף לסטארטאפ. אדם מגיע עם רעיון ומנסה לסחוף אחריו אנשים שיילכו איתו כל הדרך למימוש החזון שלו. הוא יודע שהדרך היא לא תמיד קלה אבל אין ספק שהיא מרתקת ומלאת אדרנלין עם עליות וירידות בקצב מסחרר.

מצד שני, יש המון אנשים מוכשרים שמחפשים להצטרף למסע לארץ המובטחת של בניית סטארטאפ, אבל מבחינת רעיון לסטרטאפ "המוזה" עוד לא נחתה עליהם והנורה לא נדלקה מעל הראש שלהם עדיין.

ביום ראשון הקרוב "סיפתח" – ארגון ירושלמי ללא מטרות רווח שמקדם את סצינת הסטארטאפים ההולכת ומתפתחת בירושלים – מארגנים אירוע "ספיד-דייטינג" למציאת שותפים לסטארטאפים בשביל לספק דרך ישירה לקשר בין יזמים לשותפים פוטנציאליים.

האירוע מתקיים בשיתוף "התעוררות" ו-Founders Nation ביום ראשון הקרוב – ה-6.10 בבר "בורלא" בירושלים (כי כמובן שהדרך הכי טובה למצוא שותפים חייבת לכלול גם בירה).

האירוע עצמו יהיה במתכונת של פיצ'ים קצרצרים (פיץ' = Pitch = הנגשות רעיון באופן מילולי עם אפשרות לאמצעי ליווי ויזואלי כמו מצגת למשל) של יזמים שמחפשים שותפים אשר יציגו את המיזם שלהם, וגם יציינו איזה שותפים הם מחפשים (בין אם זה מפתחים, מעצבים, UX\UI, פיתוח עסקי, שיווק ועוד).
לאחר מכן יהיה זמן נטוורקינג ומפגש בינם לבין ה"שותפים הפוטנציאליים".

כל מי שמחפש להצטרף לסטארטאפ, בין אם זה כי לא בא לו יותר על העבודה בסטודיו או שפשוט מחפש הרפתקה חדשה ולהכיר יזמים מוכשרים אחרים, מוזמן להירשם לאירוע בלינק הזה.

אז שוב – בואו נסכם

מה?

אירוע ספיד-דייטינג למציאת שותפים לסטארטאפים. יזמים נותנים פיצ'ים קצרים ואחרי זה נטוורקינג על בירה וצ'ייסר שמאפשר לשותפים פוטנציאליים וליזמים להכיר ולהתחבר.

מתי?

האירוע מתקיים ביום ראשון, ה-6.10 בשעה 19:00.

איפה?

בר "הבורלא" בירושלים. ראו מפה.

איך נרשמים?

מי שרוצה להירשם כשותף פוטנציאלי מוזמן  להירשם לאירוע בלינק הזה.

פרטים נוספים

דף האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/1420047181548927/

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;