Startup Weekend מגיע לירושלים
ב-23 במאי ימשיך וינדוד סטארטאפ וויקנד מתל אביב וחיפה, והפעם, לירושלים. אירוע מיוחד זה יאפשר לכם לקחת חלק בהרפתקאה ייחודית במינה עם מיטב המוחות בשוק ההייטק הישראלי. ההרשמה נפתחה, מספר המקומות מוגבל ויש גם הצצה לאירוע קודם.

שימו לב- את כל הפרטים ניתן למצוא גם בפוסט שנכתב על האירוע בניוזגיק.

לאחר ההצלחה הגדולה של האירוע בתל אביב וחיפה – סטארטאפ וויקנד נוחת בירושלים ומביא לכם הזדמנות נוספת להקים את הסטארטאפ המצליח הבא.
אם אתם יזמים, מעצבים או מתכנתים  עם רעיון או שמעוניינים להצטרף לקבוצה של אנשי מקצוע מהטופ שבטופ לחוויה אינטנסיבית שתפתח לכם קשרים לטווח הרחוק – אתם מוזמנים להצטרף!
לפרטים נוספים והרשמה ל-Startup Weekend ירושלים

הערה אישית: שנה שעברה אני הייתי ואני ממש – אבל ממש נהנתי! חוץ מזה שרכשתי חברים שאני עדיין בקשר מצויין איתם היום, גם רכשתי קשרים מצויינים להמשך והרבה הזדמנויות עבודה סופר מעניינות הגיעו אליי מחבר'ה שם.

מה זה בכלל Startup Weekend?

הרעיון ליצירת Startup Weekend נולד ב-2007 בקולורדו ארה"ב, כאשר המטרה הייתה לכנס את מיטב המוחות בתחום האינטרנט והמובייל לסוף שבוע אחד בו יציעו המשתתפים רעיונות שונים בתחומי הפיתוח הטכנולוגי ויעבדו על הקמתם. עשרות אירועים כאלו התקיימו מאז ברחבי העולם, על פי פורמט שפותח ונוסה בהצלחה מסביב לעולם ורק במהלך החודש האחרון התקיימו אירועים דומים באתונה, פריס, בוסטון ואורגון. אם עוד לא הייתם באחד כזה, אז רק בישראל כבר הספקתם לפספס את ארבעת אירועי Startup Weekend שנערכו בשנתיים האחרונות, עם מעל ל-500 אנשים, 350 רעיונות ו-45 קבוצות שמתוכן מעל ל-10 קבוצות שהפכו לסטארטאפ של ממש לאחר מכן.

וידאו: Startup Weekend תל אביב, פברואר, 2010 – זה מה שהפסדתם

בלי דיבורים. רק עבודה. סטארטאפ ב-54 שעות

על פי הקונספט הכללי לכל משתתף ניתנת האפשרות במשך שתי דקות להציג רעיון בפני שאר המשתתפים. לאחר הליך בחירה קצר נבחרים הרעיונות הטובים ביותר (כ-10 רעיונות) ומשתתפי הכנס מחולקים לקבוצות ומתחילים בשלושה ימים של עשייה על מנת ל"הרים" את הפרויקט. במהלך האירוע, מעבר לאספקת אוכל ושתיה, אינטרנט וחולצה מגניבה, דאגנו גם לצעד האינפורמטיבי: במהלך האירוע יגיעו יזמים מנוסים, שישתפו אותנו בסיפור הדרך שלהם, ברגעים המוצלחים שלהם וברגעים הקשים יותר כדי שגם אנחנו נוכל ללמוד מהם. בסוף האירוע יציגו כל הצוותים את הפרוייקטים אשר עבדו במשך האירוע בפני פאנל של שופטים המורכב ממשקיעים פוטנציאליים, יזמים מצליחים ומומחים, אשר יתן משוב לכל צוות מציג ולבסוף יבחר את הסטארטאפ המנצח אשר יקבל חבילת פרס בשווי של עשרות אלפי שקליםשיעזור להם להקים חברה אמיתית אם רק ירצו.

מתי זה קורה?

גם לכם יש רעיון מדליק לסטארט-אפ? בסוף החודש (23 עד ה-25 במאי) נתכנס במתחם רובע המדיה של JVP בירושלים ויחד עם עוד 150 יזמים, נציע רעיונות, נפתח אותם ואולי גם נמצא את הסטארטאפ הגדול הבא. רוצים להצטרף? ההרשמה לאירוע מתבצעת דרך האתר הרשמי של הכנס ושימו לב – השגנו לכם הנחה של 25% (כרטיס ב150 ש"ח במקום 200). קוד הקופון הוא SWJ-PXLPRFCT.

לסיכום, אני אישית ממליץ בחום על האירוע! הוא חוויה מדהימה ומהנה ביותר לכל אחד שמגיע, במיוחד רלונטי למעצבים ומתכנתים.

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;