לזהות את הכאב: ההבדל הקטן בין עסק מוצלח לבין "עוד״ מוצר

לזהות את הכאב: ההבדל הקטן בין עסק מוצלח לבין "עוד״ מוצר
הרבה מאיתנו סטרטאפיסטים, או עובדים עם סטארטאפים, מה שאומר שלחלקינו יש מוצרים בידיים. אבל מה מבדיל את המוצר שלנו מאחרים? ומה יעשה את המוצר שלנו לעסק מוצלח עם פוטנציאל ענק?

את הפוסט הזה אני החלטתי לכתוב בעקבות קריאת פוסט בבלוג החדש של איתי אדם. למי שלא יודע, איתי הוא אחד המאסטרים באונליין טרקשין ומרקטינג וגם כיום מקים סטארטאפ משלו (מי שמעוניין אגב- הם מחפשים מעצב תותח שיצטרף לצוות).
איתי הוא גם אחד האנשים שעזר לי להקים את פיקסל פרפקט.

אני ממליץ בחום לעקוב אחרי הבלוג שלו וגם לעקוב אחריו בטוויטר. הוא אחד מהיזמים/אנשי האינטרנט שאני יותר מעריך ותומך בחשיבות של העיצוב וחווית המשתמש יותר מכל דבר אחר במוצר, ולכן חשוב לכל מעצב לשמוע את מה שיש לו לומר (או במקרה הזה – לכתוב).

הערה חשובה: לא משלמים לי לכתוב את הדברים האלו. אני פשוט באמת ממש ממליץ, מכל הלב, לעקוב אחרי הבן אדם הזה.

בתור מעצבים ואנשי חווית משתמש בישראל – מעצמת הסטארטאפים השניה בעולם בערך – יש להמון מאיתנו עבודה עם סטארטאפים. הרבה מאיתנו גם משותפים בתהליך המחשבתי על המוצר בשלבים ההתחליים שלו ומלווים אותו דרך ארוכה. בנוסף, חלק מאיתנו חולמים על יום אחד להקים סטארטאפ משל עצמינו. לכן, בכל רעיון לסטארטאפ חשוב שנדע לזהות האם הוא עובד או לא עובד.

להמון סטרטאפים יש מודל עסקי מתוכנן להפליא, או שפונים לנישה ממוקדת שבטווווח תעוף על המוצר. אבל הדבר החשוב באמת הוא להבין – מה הכאב שהמוצר עונה עליו?

מה זה הכאב? יכול להיות כל דבר שעונה על צורך מסויים.
לדוגמה:
גוגל – "יש כל כך הרבה מידע שם בחוץ… איך אני מגיע למה שאני צריך?"
איביי – "אף אחד לא יוצא מהבית שלו לגראג' סיילס, אז איך אני מוכר את הדברים שאני לא צריך?"
דרופבוקס- ״אני צריך מקום לאכסן ולשתף עם מישהו״
פייבר- ״אני צריך פתרונות קטנים אבל איכותיים שיתאימו לתקציב הדל שלי״
פייסבוק – "אני ממש מעוניין לדעת אם היא פנויה?"

יש המון סטארטאפים בישראל – אבל תמיד צריך לחשוב- מה מייחד את הרעיון שלי? מה הכאב שהמוצר שלי עונה עליו? תכנית עסקית זה יופי, אבל הליבה היא הדבר החשוב.

אם יש לך כאב שהמוצר שלך עונה עליו- אז יש למוצר שלך פוטנציאל סופר גבוה להפוך לעסק מצליח שימכר בביליונים (בניגוד למוצר טוב, שימכר במליונים בודדים). עכשיו מה שנשאר (בין השאר) זה להתחיל לעצב.

הנה קישור לפוסט המלא למי שרוצה לקרוא (ויש שם עוד כמה פוסטים חשובים שמומלץ לקרוא).

הפוסט נכתב על ידי:

סגירת תפריט

אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!

 

נשמח לתת לך עוד פרטים

יש למלא את הטופס הבא על מנת לשריין מקום באירוע הקרוב.


נא לבדוק ביומן לפני מילוי הטופס: 
30 למאי (יום רביעי)
בשעה 18:30
בתל אביב (מיקום מדוייק יישלח בהמשך)

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת ה-PDF מותנית ברישום לניוזלטר שלנו (מי שרשום לניוזלטר נחשב חבר בקהילה ולכן אנחנו מפנקים בגישה לכל החינמיים שלנו).


הניוזלטר נשלח פעם בשבוע ובו עדכונים משגיא ומצוות פיקסל, ורשימת קריאה עם המאמרים הכי חמים שיצאו בשבוע האחרון בתחום העיצוב והיזמות.

×

קבלת ה PDF מותנית ברישום לניוזלטר שלנו. הניוזלטר נשלח פעם בשבוע ובו אך ורק תכנים איכותיים שנבחרו בקפיצה, ומתאימים למעצבים, יזמים, מתכנתים, אנשי שיווק ועוד. אם תראו שהתוכן אינו רלוונטי עבורכם, תוכלו להצאת מרשימת התפוצה בכל עת.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

קבלת התוכן מותנית ברישום לניוזלטר של פיקסל פרפקט. חברי הניוזלטר מקבלים ניוזלטר שבועי עם קישורים חשובים מעולם העיצוב, עדכונים על מה שקורה כאן בפיקסל ועל אירועים בארץ, וגישה לכל החינמיים באתר.

נשמח לתת לך עוד פרטים!

לצפייה מיידית בסילבוס ובפרטים אודות הקורס אנא מלא/י את הפרטים כאן: