בתאריכים 14 ו-19 לחודש התקיים ארוע חווית משתמש על בירה בבר הקונטיינר אשר בנמל יפו.
באירוע התקיימו 8 הרצאות של 10 דקות כל אחת בנושאים הקשורים בחווית משתמש.
אני הייתי בין המרצים, אבל הייתי גם חלק מהקהל ואני חייב לציין שהיה אירוע נהדר. אני מוריד את כובע בפני ליאור יאיר וצוות נטקראפט שהרימו את האירוע הנפלא הזה ומקווה להשתתף בעוד הרבה ערבים שכאלו.

ההרצאות

טל פלורנטין (כותב הספר הנהדר "חווית המשתמש – כשמשתמשים פוגשים מוצרים") דיבר על כל נושא העזרה באתרים ואפליקציות, והציג כמה פתרונות אשר עשויים להיות יעילים יותר עבור המשתמשים באתרים/אפליקציות שלנו.


אייל שחר (בעל הבלוג המעולה דיזיינר מול המכונה) העביר הרצאה מעניינת על הקשר בין האינטואיציה שלנו לחווית משתמש, ומתי נכון יותר להשתמש בה ולא להשען על מחקרים ועובדות קרות.


ויטלי מיז'יריצקי (אחד מצוות מומחי חווית המשתמש של נטקראפט ובעל הבלוג UXtasy)  העביר הרצאה מעניינת ומלאת הומור על מהותם של אייקונים ולמה הם דורשים אפיון משלהם.


דנה כהן בראון העבירה הרצאה על שגרת חיי הפרילנס ועל ההחלטה שלה לעזוב את חיי השכירות.

[prezi id='4a9f584a67fbec0b3786357f4c8c469624931927' height='350' width='550']

זיו מלצר (היזם של משחק האייפון Stop the Vom) העביר הרצאה מדהימה ומאויירת בצורה יוצאת דופן על איך הוא הפך להיות ממעצב למעצב-יזם, עם המון דוגמאות וטיפים לכל מי שחשב להוציא אי פעם מוצר משלו.


רונאל מור- מוותיקי המעצבים בארץ ומנכ"ל מנטיס העביר הרצאה מעולה עם ציטוטים מצחיקים של לקוחות הזויים ודוגמאות של דברים פשוט קורעים שקרו לו במהלך השנים במנטיס (לצערינו אין אפשרות למצוא את המצגת של רונאל ברשת).

ליאור יאיר– מנכ"ל משותף בנטקראפט, מומחה לחווית משתמש, והיזם הראשי של UX on Beer העביר הרצאה מעולה על איך להתחיל בתחום. הוא נתן טיפים מהנסיון האישי שלו וגם סיפר על מה הוא מחפש בעת החיפושים אחרי עובדים חדשים.


ההרצאה שלי עסקה בסיבות שכדאי לנו המעצבים ללמוד ולדעת מעט של קוד. אני אכתוב עליה פוסט מפורט בהמשך השבוע הקרוב, אבל בינתיים הנה המצגת:


כל המצגות פורסמו לראשונה בפוסט סיכום האירוע בבלוג של נטקראפט

התמונות

הנה חלק מהתמונות מאותו ערב – נלקחו מאת דף הפייסבוק של UX on Beer (מומלץ בחום לעשות שם לייק על מנת לקבל גם מהם עדכונים על ארועים עתידיים).

לסיכום

סה"כ היה ארוע מעולה. אחלה אנשים, אחלה מקום, הרצאות מעולות, אוכל טוב וכמובן הרבה אלכוהול :).
מומלץ בחום להגיע לארוע הבא. אנחנו נדאג לעדכן אתכם בפייסבוק כאשר ההרשמה לארוע הבא תיפתח.

Share

קצת על המחבר:

שגיא שרייבר מעצב UI & UX, מייסד של פיקסל פרפקט מגזין, וקו-מייסד של הסטרטאפ Tapdog למעקב אחר אתרים ותחרות ברשת. בוגר שנקר במגמה לעיצוב מדיה אינטראקטיבית. מתמחה בעיצוב אתרים מונחי conversion (המרה) וחווית משתמש, ובעל ידע נרחב ב-html, css ו- wordpress. ניתן למצוא את שגיא  בפורטפוליו שלובטוויטרבלינקד אין או מכדרר בדריבל.

תמצאו את שגיא שרייבר ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;