ב-19-20 למרץ כנס UX Salon מגיע לתל אביב! אנחנו, כמו כל שנה, נהיה שם לסקר עבורכם, וכמיטב המסורת מארגני הכנס נותנים לכם הנחה משמעותית.
הכנס מציע את מיטב המרצים והתכנים ביומיים מרוכזים, ויכלול הרצאות בנושאים הכי חמים בתחום חווית המשתמש, לצד סדנאות מעשיות בהן תרכשו כלים לדרך. הנה כמה פרטים שאספנו על מה שמחכה לנו שם.

במיוחד לקוראי פיקסל- 10% הנחה שאפשר לממש עד ה-1.2 (קוד קופון: pixelperfect10)
נרשמים כאן. נתראה :)

קסם של פתיחה

מספרים לנו שהפתיחה של הכנס אפופת מסתורין. מה הקשר בין קסמים ועקרונות של חווית משתמש? הכנס מארח, בפעם הראשונה בעולם, אשף קסמי יו אקס שינסה לענות על השאלה הזו, וישלוף מהשרוול שפע הפתעות שיהפכו את היום למלא השראה.


אנחנו לא מעצבים מסכים- אנחנו מעצבים תקשורת

הדרך הטובה ביותר לתקשר זה עם זה היא באמצעות שיחה. כולנו עושים את זה כל הזמן, ובכל זאת- תכנון ועיצוב שיחה שיספקו את התקשורת הטבעית עם המשתמשים שלנו מתגלה כאתגר לא פשוט. מצ'טבוטים ועד ממשק קולי, האינטרקציות של העתיד לא עשויות מכפתורים.
המפתח להצלחה תלוי ביכולת שלנו להשאר מעודכנים באופן קבוע עם המגמות האחרונות בעיצוב חוויית משתמש- ובדיוק בגלל זה הסדנאות המעשיות של הכנס יעסקו באתגר של תכנון ועיצוב שיחה.
 כל המידע על הסדנאות וההרצאות ממש כאן

האם אתם מוכנים לעיצוב בעידן החדש?

האינטליגנציה המלאכותית מביאה איתה עלייה בצורך לחוויית שימוש מותאמת אישית, שהופכת מיום ליום למורכבת ונחוצה יותר. אז למי אנחנו מעצבים? מי הוא ה"אני" בעולם הדיגיטלי ומיהו ה"אני" האמיתי? מה הפערים וההבדלים ביניהם? מארק רולסטון, מחלוצי חוויית המשתמש ומעצב בעל שם עולמי, מגיע לדבר על השינויים שמביאה איתה האינטליגנציה המלאכותית בחשיבה שלנו כמעצבי החווייה.

כבר לא מושכים את הסופים- על חוויית השימוש לאחר הפרידה

הרבה חוויות נקטעות. פעם כל פרידה היתה עמוקה, אולם התפתחות הטכנולוגיה והשינוי הגדול בתקשורת הבין- אישית אפשר יצירה של דיסטנס שנותן אשליה שזה קל יותר. לסיום נכון, גם בעיצוב חוויית משתמש שמגיעה לקיצה, יש חשיבות גדולה. איך נכון לסיים? מה המודל העומד לרשותנו לעשות זאת?  ג'ו מקלאוד מגיע אלינו לסלון לספר לנו על חוויות הסגירה.

אלה רק חלק מהנושאים המרתקים שיעסוק בהם הכנס, בו תוכלו גם להכיר מקרוב עמיתים בקהילת ה-UX וליהנות משפע הזדמנויות לנטוורקינג בתחום. כאן תוכל להתרשם מסדר היום המלא, ומספרים לנו כי צפויות עוד הרבה הפתעות נוספות ואפילו מסיבת קוקטייל מגניבה של וויקס במתחם בנמל עם מרצים נוספים. בין אם אתם מנהלים צוות עיצוב קטן בסטארט אפ, מובילים תהליכים במחלקה גדולה או מחפשים להשפיע על עיצוב מוצרים דיגיטליים – הכנס הזה הוא בשבילכם.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר הכנס
אל תשכחו שסידרנו לכם גם הנחה מיוחדת: 10% הנחה שאפשר לממש עד ה-1.2 (קוד קופון: pixelperfect10)

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;