השטיח חזר מניקוי, הספה זכתה לכריות חדשות, והסלון מוכן לקבל את האורחים החשובים ביותר השנה. מכל רחבי העולם מגיעים לישראל לדבר על חוויית משתמש. רצינו לספר לכם קצת יותר על האירוע המתקרב ובא. הכנס יכלול יומיים של הרצאות מפי מיטב המוחות המבריקים בתחום חווית המשתמש, לצד סדנאות מעשיות בהן תרכשו כלים לדרך. הנה כמה טעימות ממה שמחכה לכם.

מעצבים טכנולוגיה? עתיד האבולוציה האנושית תלוי בכם!

טכנולוגיה, עד לפני כמה שנים, נתפסה לרוב כתוכנה, כמחשב, טלפון, טלויזיה ועוד. בשנים האחרונות הטכנולוגיה היא כבר לא רק מכשיר, היא חלק מאיתנו, חלק מהאישיות והאנושות. בהרצאה הפותחת של כנס יו אקס סלון, גידו ואסקה, בכיר בחברת דיזינאיט ידבר על ההשפעה של השינוי על תפיסתם של הצרכנים, ועל תהליכי העבודה שלנו כמעצבים. הרצאה שאסור לפספס!

אנחנו בעידן הזהב של העיצוב!

ארגונים מבינים את החשיבות של חוויית משתמש ועיצוב טוב, יש דרישה, יש צורך ויש מודעות.

אז מדוע אנחנו הורסים את כל הטוב הזה? מייק מונטיירו, אחד האנשים היותר ישירים וחדים על הבמות בעולם כולו, בא לישראל כדי לספר לנו איפה טעינו ואיך אנחנו יכולים להציל את זה לפני שיהיה מאוחר מידי.

מחקר משתמשים לכל מוצר ובכל תקציב.

בעיצוב חוויית המשתמש מחקר הוא המפתח להצלחת המוצר. אך כמה מחקר דרוש בכדי ליצר חוויית משתמש טובה?  אריקה הול, מחברת הספר Just Enough Research. מגיעה לישראל במסגרת כנס יו אקס סלון לתת לנו את הכלים והביטחון לבצע מחקרים פשוטים אך מספקים.

את זה אתם חייבים לשמוע!

וויל ליטלג'ון, מעצב הסאונד של פייסבוק, מגיע באפריל לכנס השנתי של יו אקס סלון. איך מעצבים עם צלילים? מה ההשפעה שלהם על חוויית השימוש? ואיך זה מתחבר לעיצוב החזותי? בהרצאה מרתקת, וויל יחשוף לנו את תהליך עיצוב הצלילים שיותר ממיליארד (!) אנשים נחשפים אליהם מידי יום.

1

אין הזדמנות שנייה לחוויית משתמש ראשונה

אנחנו משקיעים כל כך הרבה בתכנון המוצרים שלנו, חודשים ואף שנים של אפיון, עיצוב ופיתוח. וברגע האמת, משיקים את המוצר ומפגישים אותו עם השוק, אבל את מה שקורה בימים הראשונים מרבית לא מצליחים. מהי הסיבה שאפליקציות רבות ננטשות על ידי המשתמשים בימים הראשונים? איך למנוע זאת? שי וולקומיר ינתח תהליכים שנוגעים לחוויית המשתמש הראשונה ומניעים לבניית קשרים ארוכי טווח עם המשתמשים.

כיתת אומן למקצוע המעצב

מה הסוד מאחורי מעצב מצליח? מה הכלים הנדרשים להיות מעצב מרוויח? איך בכלל נותנים ערך לעבודה שלנו? ואיך מתנהלים מול הלקוחות או בצוותים? אחד האנשים המדוברים והסוחפים ביותר על הבמות ברחבי העולם, מגיע לישראל לדבר על הדברים שאף מעצב גדול כמוהו לא חשף לפני. ב 4 באפריל, מייק מונטיירו, שספריו רבי המכר נחשבים לספרי הדרכה למקצוע, מגיע ליו-אקס סלון להעביר לנו כיתת אומן "כיצד להתפרנס כמעצבים", כיתה המבוססת על ספרו.

כל אחד יכול ללמוד איך לאייר ממשקים!

הרישום הוא כלי פשוט אך רב עוצמה המאפשר להביא לביטוי במיידי את הרעיונות שלנו. נארח לסדנה את אווה-לוטה לאם. נלמד את כל השיטות, הטיפים והטריקים ליצירת סקיצות ותרשימיםלביטוי רעיונות ותכנון ממשקים מנצחים.

אם כבר ללמוד עיצוב אסטרטגי, אז מהטובים ביותר

עיצוב אסטרטגי הופך להיות מכריע בשנים האחרונות ולהשפיע על הארגון בהעלאת החדשנות והתחרותיות המובילים אותו בתעשייה. היועץ האסטרטגי של דיזיינאיט, יעביר לנו סדנה מעשית עם הכלים בהם הם משתמשים ביום יום. דיזיינאיט היא חברת הייעוץ האסטרטגי מהגדולות והמובילות בעולם. בואו ליצור ארגז כלים מקצועי ומתקדם.

2

אלה רק חלק מהנושאים המרתקים שיעסוק בהם הכנס, בו תוכלו גם להכיר מקרוב עמיתים בקהילת ה-UX וליהנות משפע הזדמנויות לנטוורקינג בתחום. מספרים לנו כי צפויות עוד הרבה הפתעות נוספות אפילו מסיבת גג.  כל זה לא מספיק, סידרנו לכם גם הנחה מיוחדת.

לפרטים נוספים והרשמה:

http://2016.uxsalon.com

קופון 10% הנחה

PixelPerfect10

*תקף עד- 25  במרץ

 

 

 

Share

קצת על המחבר:

תמצאו את Pixel Perfect ב:

מאמרים שעשויים לעניין אותך

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

המדריך ל- UI HACKING

העדכון שכולנו חיכינו לו בדרך לפיגמה

השראה בשישי: בשר ללא בשר

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הרשמו לניוזלטר של פיקסל פרפקט וקבלו למייל רשימת קריאה חשובה לתחום מדי שבוע

אשמח לשלוח לך פרטים!

אנא מלא/י את פרטי הקשר שלך כאן ואשלח לך אימייל עם כל הפרטים אודות ההכשרה
;