החודש המכללה לניו מדיה (ספונסרים של המגזין אשר מציעים לכם את הקורס הנהדר של PSD 2 WordPress) החליטו לעשות לכם את אוקטובר ולפנק את אחד/אחת מכם – קוראי פיקסל פרפקט – בערכת עיצוב הממשק הענקית – UI8 בשווי של $93 מבית היוצר של Creative Dash– אחד המעצבים הידועים כיום בתחום עיצוב ה-iOS ועיצוב חווית המשתמש.
לכל מי ששמע והזיל ריר על כל טמפלט או חינמי שהיוצר הזה עשה – נעדכן שמדובר בחבילה אחת שכוללת את כל הערכות, טמפלטים ואלמטים שהוא אי פעם הוציא ופרסם באתר UI8. מכללת ניו מדיה תחלק עותק אחד ויחיד בהגרלה הזאת, וכנראה גם יהיו הפתעות נוספות למשתתפים מלבד חלוקת הערכה שעליהם נעדכן בהמשך.
מה בפנים?
ערכת הענק הזו כוללת בתוכה מעל ל-1000 אייקונים, ערכת Wireframes עם יותר מ-300 אלמנטים ו-17 טמפלטים וקטוריים, טמלפטים אנימטיביים באפטר אפקטס וב-PSD להצגת העבודות שלכם על אייפון, אייפד אייפד-מיני וטמפלטים וקטוריים ב-PSD של האייפונים 5C ו-5S החדשים.
הנה רק הצצה קטנה למה שמקבלים בערכה: (תוכלו לראות את התכולה המלאה באתר UI8.net).
לא רק PSD – אלא גם קבצי אפטר אפקטס.
מתוך האייקונים (לא רק PSD אלא גם AI, EPS ו-SVG).
עבור מי הערכה רלונטית?
למעצבים שרוצים להציג את העבודות ותהליכי העבודה שלהם בצורה הכי מקצועית ומהירה שאפשר.
אודות המכללה לניו מדיה וקצת מידע על הקורס הסופר רלונטי שלהם - PSD 2 WordPress המכללה לניו-מדיה מלמדת אנשי מקצוע בתחומי השיווק, תקשורת שיווקית ומנהלי מדיה חברתית, פיתוח חשיבה אסטרטגית וכישורים הנדרשים לשיווק באינטרנט ויישום מדיה חברתית בארגון שלהם. למכללת ניו מדיה יש את הקורס המעולה של "PSD 2 WordPress" אשר ילמד אתכם כמעצבים איך להפוך את העיצובים שלכם לאתר חי עם מערכת ניהול תוכן על פלטפורמת וורדפרס שהיא הפופולארית ביותר בשוק. בגדול בסוף הקורס תוכלו לדעת קוד, ולקבל עבודות מלאות על עצמכם לעצב ולבנות אתרים מאפס. הקורס מיועד רק למי שיש לו נסיון בפוטושופ ובעיצוב אתרים. לפרטים נוספים בעמוד הקורס: http://nmco.co.il/courses/psd2wordpress/
איך זוכים?
הערכה תוגרל בצורה אקראית לחלוטין (אצלינו אין קומבינות).
על מנת להשתתף בהגרלה עליכם לעשות כמה דברים:
1. הירשמו לניוזלטר השבועי שלנו.
2. כתבו תגובה כאן בפוסט: עליכם להשאיר את התגובה עם אותו אימייל שאיתו אתם רשומים לניוזלטר, ועם השם המלא שלכם – על מנת שנוכל לזהות אתכם בעת ההגרלה.
3. פרגנו בלייק למכללה לניו מדיה בעמוד הפייסבוק שלהם.
4. שתפו את הפוסט הזה בפייסבוק עם ההאשטאג #pixelperfect (האשטג = מילה עם סולמית בסוף, שאותה אפשר לחפש בפייסבוק וכך נוכל לדעת אם שיתפתם).
אתם יכולים לפרסם על הקיר שלכם או אפילו יותר טוב בכל קבוצת עיצוב שאתם פעילים בה (ככה זה יהיה יותר רלונטי לאנשים).
שימו לב: מי שלא ישתף עם ההאשטג – לא יוכל להשתתף בהגרלה.
שם הזוכה יפורסם במגזין ב-15.10 (עוד שבועיים).
בהצלחה לכולם!
[wp_bannerize group="new-media-new" limit="1" random="1" ]