פיקסלבאז – מה הקשר בין ויראליות, פרסום דיגיטלי, טכנולוגיה ואוראו

פיקסלבאז – מה הקשר בין ויראליות, פרסום דיגיטלי, טכנולוגיה ואוראו

בתמונה: 100 שנה לאוראו מתוך סרטון הקייס סטאדי של מהלך חגיגות יום ההולדת של המותג

אנו גאים להשיק פינה חדשה בפיקסל פרפקט מאת אוהד שלו: פיקסלבאז – ויראליות, פרסום דיגיטלי, טכנולוגיה ומה שביניהם. השבוע נציג איך חברת העוגיות אוראו הפכה ליצרנית מסחרית של שיחה ברשת

כולם אוהבים אוראו. ככה לפחות נראה לי, אבל גם אם אתם לא אוהבים את עוגיות הסנדוויץ השחורות עם הקרם, קשה שלא להעריך את העבודה הטובה שהחבר’ה האלה עושים ברשת בזמן האחרון.

אוראו, כמו הרבה מותגים בשנים האחרונות, הבינו שהם צריכים לייצר שיחה וכדי לעשות את זה הם חייבים לייצר תוכן איכותי עבור הגולשים. זה בדיוק מה שהם עשו ובנוסף, אוראו יצרו מספר פלטפורמות שמאפשרות גם לגולשים ליצור ולשתף תוכן משלהם.

בחגיגות ה-100 של המותג, אוראו הציפו את הרשת בתכנים ויצרו פלטפורמות לשיתוף "רגעי אוראו"- גולשים בכל העולם העלו תמונות שלהם אוכלים אוראו בדרכים שונות ויצירתיות. כל רגע שהועלה משך אחריו עשרות רגעים נוספים. כאן אפשר לראות קייס סטאדי שמסכם את המהלך:

בפעילות הטוויסט היומי  אוראו יצרו תוכן ייעודי (ממים ויראלים) עבור הגולשים שלהם. הפעילות גרמה לעלייה של 280% בשיתופים בפייסבוק, עלייה של 510% בציוצים חוזרים בטוויטר ואלפי איזכורים במדיה (טלויזה, עיתונות, אינטרנט). כאן אפשר לראות את  אתר הטוויסט היומי. וכאן את הקייס:

תמונה מתוך: http://brands.nabisco.com/oreo/dailytwist/

תמונה מתוך: http://brands.nabisco.com/oreo/dailytwist/

הפעילויות האלו של אוראו, בניגוד למה שמקובל לחשוב, נעשו בתקציב גבוה ועל ידי צוותים איכותיים של מעצבים וכותבים. אלו היו זמינים ליצירת תכנים מסביב לשעון והגיבו לאירועים בזמן אמת. אוראו הבינו שכדי לייצר תוכן איכותי שייצור שיחה בקרב קהל היעד שלהם הם צריכים להשקיע ולא מעט. השיא היה בזמן הפסקת החשמל במשחק הסופרבול. אוראו ניצלה את ההזדמנות והעלתה תגובה מהירה, שסחפה את הרשת, לדף הפייסבוק ולחשבון הטוויטר שלה. העבודה של אוראו לא נעשתה לחינם. לדף האוהדים של אוראו בפייסבוק יש 32 מיליון עוקבים ולתכני המותג יש אחוז שיתוף גבוה למדי.

האתר של אוראו מכיל, חוץ ממידע שיווקי, מלא ממים שקשורים לעוגיות (חלקם נאספו מה"טוויסט היומי" וחלקם הועלו על ידי הגולשים ונבחרו על ידי הצוות).

תמונה מתוך הסרטון: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=w485VU-S0Ig
תמונה מתוך הסרטון: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=w485VU-S0Ig

אחד הפרויקטים האחרונים של אוראו הוא סדרת הסרטונים הויראלים שהופקו תחת השאלה "עוגיה או קרם" שאוראו מקדמת בזמן האחרון. בסרטונים מככבים מספר ממציאים שבנו מכונות הזויות שכל תכליתן הוא להפריד בין העוגיה לקרם: מכונה 1, מכונה 2, מכונה 3, מכונה 4

תמונה מתוך: http://brands.nabisco.com/oreo/cookievscreme/
תמונה מתוך: http://brands.nabisco.com/oreo/cookievscreme/

כאן אפשר לראות את האתר שנבנה במיוחד לקונספט ה-"עוגיה או קרם".

כאן אפשר לראות את פרסומת הסופרבול המגניבה של אוראו שהעלתה לדיון את השאלה "עוגיה או קרם":

http://youtu.be/ufu5sqJh24Q

ועוד פרסומת רשת, באותו נושא, שקוראת לגולשים לבחור צד:

http://youtu.be/fLUSv-JBxos

ולסיום- לינק לעמוד הפייסבוק של אוראו.

אוהד שלו

אוהד שלו
מעצב תקשורת חזותית וארט דיירקטור דיגיטלי, בוגר מכון אבני במחלקה לתקשורת חזותית עוסק במיתוג, פרסום ועיצוב בכל המדיות והפורמטים. אוהב קולנוע, פילוסופיה, היסטוריה וכל מה שקשור במהפכה הטכנולוגית והדיגיטלית.

את אוהד ניתן למצוא באתר שלו, בפייסבוק ,ובלינקד אין.

נשמח לתת לך עוד פרטים!

לצפייה מיידית בסילבוס ובפרטים אודות הקורס אנא מלא/י את הפרטים כאן: